سپاهان در خانه زمین گیر شد

پیروزی بزرگ ملوان در اصفهان

دیدار تیم های فوتبال سپاهان و ملوان با نتیجه سه بر دو به سود شاگردان تارتار به پایان رسید.

به گزارش تالشان نیوز : تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در هفته نهم لیگ برتر و از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه سه بر دو به سود ملوانی‌ها به پایان رسید. رضا جعفری (دوبار) و میلاد زکی پور به اشتباه برای ملوان و رامین رضائیان و رضا اسدی برای سپاهان در این بازی گلزنی کردند.

تساوی پُرگل در نیمه اول

نیمه اول این بازی بسیار جذاب و دیدنی دنبال شد و با اینکه تیم سپاهان نسبت به میهمان خود برتری نسبی داشت اما دوبار از ملوان عقب افتاد و توانست در پایان نیمه اول بازی را به تساوی بکشاند. رضا جعفری ستاره ملوان در نیمه اول بود که توانست هر دو گل تیمش را وارد دروازه پیام نیازمند کند. رامین رضائیان و رضا اسدی هم دو گل تیم سپاهان را به ثمر رساندند.

این بازی همانند دیگر دیدارهای این هفته لیگ برتر با حواشی داوری رو به رو بود و در صحنه گل رامین رضائیان در حالی که توپ ابتدا به بازیکن ملوان برخورد کرده بود و سپس به رضائیان رسید داور آفساید اعلام کرد و پس از مشورت با دیگر کمک‌های خود گل سالم سپاهان را پذیرفت.

بازی خوب ملوان و برتری در نیمه دوم

بازی در نیمه دوم جذابیت نیمه اول را نداشت و هر دو تیم نتوانستند به سمت دروازه‌ها هجوم ببرند. در دقیقه ۵۷ عیسی آل کثیر در موقعیتی تک به تک با دروازه بان ملوان قرار گرفت که شوت او با اختلاف زیاد از بالای دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۶۸ مهدی تارتار سرمربی ملوان زننده هر دو گل تیمش را از زمین بازی بیرون کشید و به جای رضا جعفری، مسعود زائر کاظمینی وارد زمین بازی شد. بلافاصاله پس از این تعویض موقیعت تک به تک برای بازیکنان ملوان به وجود آمد که زائرکاظمینی دروازه خالی را نتوانست باز کند و باعث حسرت اعضای تیم ملوان روی نیمکت شد.

در ادامه برخورد فرشاد احمدزاده و ابوذر صفرزاده منجر به شکسته‌شدن سر هر دو بازیکن شد؛ فرشاد احمدزاده جای خود را پس از این برخورد به آریا یوسفی داد اما صفرزاده در ترکیب ملوان باقی‌ماند.

در دقیقه ۳+۹۰ توپ درحالی که در اختیار بازیکنان سپاهان قرار داشت با اشتباه و سردرگمی مدافعان این تیم توپ به زائرکاظمینی رسید و شوت این بازیکن پس از برخورد به میلاد زکی پور وارد دروازه شد تا سومین گل ملوان به ثمر برسد.

در نهایت این بازی با برتری سه بر دو تیم ملوان به پایان رسید تا نخستین شکست فصل سپاهان در یک دیدار خانگی رقم بخورد. با این نتیجه ملوان ۱۵ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد و سپاهان هم ۱۲ امتیازی باقی ماند و به رده هفتم رسید.