پنج کالابرگ الکترونیکی برای خانوارهای بدون گاز طبیعی در گیلان صادر شد

مدیر شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت: پنج کالابرگ الکترونیکی برای خانوارهای بدون گاز طبیعی برای سال جاری در استان صادر شد.

به گزارش تالشان نیوز ، مجتبی شکوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق روال سال‌های گذشته برای خانوارهایی که فاقد گاز طبیعی هستند، کالابرگ تامین سوخت صادر می‌شود که برای سال جاری نیز پنج کالابرگ اختصاص یافت تا این خانواده‌ها بویژه برای فصل سرما مشکلی نداشته باشند.

وی افزود: با توجه به این امر، بیش از هفت میلیون و ۸۶۲ هزار لیتر سوخت به خانوارهای عادی و ۲ میلیون و ۴۵۴ هزار لیتر سوخت به خانوارهای ساکن مناطق سخت‌گذر اختصاص یافته است.

مدیر شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در ادامه به میزان مصرفی نفت سفید در گیلان نیز اشاره و بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه نیز، ۱۶ میلیون و ۶۰۸ هزار لیتر نفت سفید در ۷۷ نمایندگی فروش توزیع شد.

شکوری خاطرنشان کرد: از این مقدار، علاوه بر اینکه ۱۰ میلیون و ۳۱۷ هزار لیتر به خانوارهای مناطق عادی و سخت‌گذر اختصاص یافت، ۶ میلیون و ۲۹۱ هزار لیتر هم در بخش کشاورزی و نیازهای جزئی مصرف شد.

وی گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با اختصاص سوخت برای خانوارهایی که فاقد گاز طبیعی هستند و همچنین در مناطق سخت‌گذر قرار دارند، مشکلی از بابت تامین سوخت ایجاد نشود.