تکمیل پروژه ای که برای دیگران شوخی بود و برای تالشی ها آرزو

پس از سالها گرفتن جان مردم و صدها تصادف کمربندی اسالم به تالش به طور کامل روشن شد

به گزارش تالشان نیوز : ایرج موذن سرپرست فرمانداری تالش از بهره برداری فاز سوم پروژه روشنایی اسالم به تالش از میدان بالاده اسالم تا میدان امام حسین (ع) شهر تالش خبر داد و گفت : در ایام الله دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۱ فاز اول پروژه به طول ۷ کیلومتر از روستای گیسوم تا دوربرگردان سه راهی روستای کله سرا بخش اسالم و فاز دوم ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ به طول ۷ کیلومتر از سه راهی روستای کله سرا تا میدان بالاده اسالم به بهره برداری رسیده بود.

ایرج موذن بیان داشت : جهت بهره برداری از فاز سوم پروژه روشنایی به طول ۲/۵ کیلومتر معادل ۵ میلیارد تومان و در مجموع سه فاز مبلغ ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور هزینه شده است.

سرپرست فرمانداری تالش خاطر نشان کرد : بهره برداری کامل از روشنایی کمربندی اسالم به شهر تالش از مطالبات جدی مردم بود که با همکاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و دستگاه های اجرایی از جمله مدیران کل راهداری و شرکت توزیع برق استان و همچنین ادارات شهرستانی محقق شد و بهره برداری از این پروژه مهم امنیت جاده ای شهرستان را افزایش خواهد داد.

گفتنیست به دلیل نبود روشنایی در محور رضوانشهر تا ورودی شهر تالش همه ساله این محور محل حوادث تلخ بسیاری بوده است که جان صد ها نفر به دلیل تصادفات گرفته شد و خانواده های بسیاری داغدار گشت. با وجود اینکه این پروژه به جهت ریالی در شهرهای دیگر به طنز شباهت دارد اما در تالش به ارزوی بزرگی برای مردم تبدیل شده بود که پس از چندین دولت و نماینده که هر یک بخشی از کار را انجام داده و پیگیری کرده بودند سرانجام این پروژه به اتمام رسید.