استاندار گیلان :

پزشکان حق ندارند بیماران خود را به بهانه نبود امکانات به مراکز درمانی خصوصی منتقل کنند

به گزارش تالشان نیوز : اسدالله عباسی در آیین بهره‌برداری از بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهید حسین املاکی کومله لنگرود تاکید داشت :

برخی از پزشکانی که در بیمارستان دولتی کار می‌کنند با بیمارستان خصوصی در ارتباط هستند لذا باید به بیمارستان‌هایی که دولت با هزینه خود آن ساخته نگاه ویژه شود و پزشکان حق ندارند بیماران خود را به بهانه نبود امکانات به مراکز درمانی خصوصی منتقل کند.

استاندار گیلان یکی از دغدغه مردم و بیمه شدگان تامین اجتماعی را مسئله خدمات درمانی دانست و افزود: مردم و بیمه شدگان تامین اجتماعی غالبا دغدغه درمان دارند لذا باید تمامی تمهیدات و تجهیزات در بیمارستان‌های دولتی گیلان منتقل شود زیرا مردم و بیمه شدگان لایق ارائه بهترین خدمات هستند.

بیمارستان ۶۴ تخت خوابی کومله لنگرود در زمینی به مساحت دو هکتار و با متراژ ۱۳ هزار مترمربع، بنا شده است که کلنگ زنی آن در سال ۱۳۹۳ صورت پذیرفت، در سال ۱۳۹۶ عملیات ساخت آغاز شد و پس از پنج سال با بیش از پانصد میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود شامل درمانگاه‌های تخصصی جراحی عمومی، زنان و زایمان، اطفال، ارتوپدی، ارولوژی، گوش و حلق و بینی، قلب و عروق و درمانگاه عمومی است.