نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان :

پرهیز از رانت و مبارزه با فساد و جنگل خواری مطالبه مردم گیلان است

به گزارش تالشان نیوز به نقل از  مهر، آیت الله احمد پروایی صبح پنج‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان، اظهار کرد: یکی از مسائلی که مسئولان باید به آن توجه کنند تحول مدیریتی در سطح استان است به طوری که برای مردم محسوس باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وجود جوانان مؤمن، انقلابی، متعهد و متخصص در استان، گفت: بسیاری از جوانان این استان شهیدپرور نخبه، متخصص و دانشمند هستند اما متأسفانه از ظرفیت آنها استفاده نمی‌شود و به حاشیه رانده شده‌اند.

وی یکی از مطالبات مردم گیلان را پرهیز از رانت عنوان کرد و افزود: مردم از استاندار جدید پرهیز از رانت، سفارش و دست رد زدن به سینه کسانی که به دنبال سهم خواهی در مدیریت استان هستند را انتظار دارند و این موضوع باید برای مردم کاملاً محسوس باشد.

پروایی با اشاره به تکمیل طرح‌های نیمه تمام در سطح استان گیلان، تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات محیط زیست و مسئله سراوان در رأس اولویت‌های استان است.

مبارزه جدی با جنگل خواری، احیای کارخانجات و تکمیل پروژه‌ها

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر پیگیری مجدانه برای احیای کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل، گفت: کارخانه‌هایی که در استان تعطیل شده به اقتصاد و اشتغال استان صدمات زیادی زده و از استاندار جدید می‌خواهیم این مسائل را مورد توجه قرار دهد زیرا برخی از کارخانه‌های تعطیل شده رگ حیاتی استان هستند.

وی با تاکید بر مدیریت بحران آب و مقابله با کم آبی در گیلان، عنوان کرد: حیات گیلان را با کشاورزی می‌شناسند و استفاده از ظرفیت‌های استان در بحث کشاورزی و دامداری و برندسازی محصولات کشاورزی باید مورد توجه استاندار جدید باشد.

وی با بیان اینکه صیادان گیلانی امروزه مظلوم هستند، ادامه داد: مبارزه جدی با جنگل خواری یکی دیگر از اولویت‌های استان است زیرا امروزه جنگل‌های اسالم که زمانی درختان در هم تنیده داشت بسیار کم تراکم شده و مردم از دولت انقلابی انتظار دارند با این پدیده مقابله کند.