وقتی که تصویر فرزند فرماندار تالش ، بی سوژگی یک رسانه را سوژه خنده و تمسخر میکند!

ضرب المثل دیگی که برای من نجوشد برای سگ بجوشد حکایت این روزهای برخی عناصر به ظاهر متعلق به اردوگاه انقلابیون شهرستان تالش است که چون باج خواهیشان به جایی نرسیده حال به جان هم افتادند و با سوژه های غیر واقعی به سوژه خنده مخاطبان تبدیل شدند و در حال نشان دادن چهره ی واقعی خود هستند .

به گزارش تالشان نیوز در جریان سفر استاندار گیلان به شهرستان رضوانشهر تصویری از فرزند فرماندار تالش در کنار اسداله عباسی منتشر شد که برخی در فضای مجازی بدان دامن زدند و از شائبه ی استخدام فرزند کیا عاشوری در استانداری گیلان با استفاده از رانت خبر دادند و حضور وی در کنار استاندار گیلان را مورد انتقاد قرار دادند.

جدا از انکه در بستر نبود قانون مدون و مشخص در طول سالهای اخیر بستر جذب های غیر قانونی و سلیقه ای در همه دستگاه ها با فشار های سیاسی باز بوده و هست اما بررسی ها نشان میدهد فرزند کیا عاشوری فرماندار تالش با حدود بیست سال سن خدمت سربازی خود را نگذرانده و دانشجوی سال اول میباشد و دارای شرایط حداقلی جذب حتی به صورت قانونی را هم ندارد.

ضمن اینکه فرزند یک مسئول بودند دلیل سلب قرار گرفتن در کنار سایر مسئولین و نافی فعالیت سیاسی نیست و چه بسیار افراد عادی که با حتی مسئولین رده بالای حاکمیت در رفت و امد هستند و پر واضح که انگیزه موضوع را باید جای دیگری جست.

انتشار تصویر فرزند فرماندار تالش از سوی یکی از رسانه های منطقه با گمان اینکه وی با استفاده از رانت سیاسی پدر ، جذب استانداری گیلان شده است بی انکه به صدها موارد قابل مشاهده از جذب های غیر قانونی در محیط پیرامون پرداخت شود نشان از انگیزه های مغرضانه دارد که البته پیشتر برای عموم جامعه مبرهن گشته است.

ماجرا از انجایی اغاز شد گروهی که خود را نیروهای انقلاب و حامی دولت معرفی کردند نتوانستند در تعامل با فرماندار منصوب به دولت انقلابی تمامیت خواهی خود را از قضا در استخدام های غیر قانونی و انتصابات سیاسی پیاده کنند .

و حال در غالب اردوگاه ملقب به انقلابیون تالش به جان یکدیگر افتادند و هر روز علیه یکدیگر بیانیه میدهند و تا انکه از بی سوژگی ، خود را به سوژه تبدیل کردند و اغراض در انتقادات خود را به نمایش گذاشتند.

البته که نیروهای ملقب به انقلابی شهرستان که حتی با مفاهیم انقلاب هم سرکاری ندارند در مواردی چون سرپرست بخشداری سابق حویق و برخی دیگر از مناصب اداری جوهره تشخیص خود را به نمایش گذاشتند و مردم عملکرد گزینه مطلوب انان را به وضوح مشاهده کردند.

با همه این وجود در صورتی که ادعاهای مطرح شده در خصوص فرزند فرماندار مبنی بر سواستفاده از جایگاه سیاسی پدر صحت داشته باشد قابل پیگیری است و باید مورد رسیدگی دستگاه های نظارتی قرار گیرد و در غیر این صورت فرماندار تالش و استانداری گیلان صراحتا موضوع را شفاف سازی کند نه انکه خود را از اتهامات براند بلکه چهره ی واقعی و انگیزه های مغرضانه برخی افراد در قامت نیروهای انقلابی برای مردم اشکار گردد تا اندک افرادی که هنوز به نیات این افراد یقین پیدا نکردند ایمان بیاورند.