حسن محمدیاری :

وزیر دادگستری به موضوع تخریب اماکن در محله سنی نشین گیلان ورود کند

نماینده مردم طوالش در مجلس با اشاره به اینکه برخلاف اهداف تعیین شده در هفته وحدت مبنی بر حرکت در جهت تحکیم وحدت بین شیعه و سنی از طریق قوای سه گانه، به وزیر دادگستری درخصوص تخریب اماکن در محله سنی نشین حوزه انتخابیه تذکر داد.

به گزارش تالشان نیوز حسن محمدیاری در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه ۸ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر دادگستری گفت: در هفته وحدت قرار داریم و همانطور که امامین انقلاب فرمودند باید جلوی تفرقه را بگیریم و همه قوا اعم از مجریه و مقننه و قضائیه مکلف هستند در جهت تحکیم وحدت گام بردارند، اما براساس اطلاعات حاصل شده در این هفته که جشن های وحدت بین شیعه و سنی در منطقه برپا شد، دستگاه قضایی متاسفانه درصدد تخریب برخی اماکن در منطقه سنی نشین است.

نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس یازدهم ادامه داد: البته شورای تامین شهرستان به لحاظ امنیتی و مسائلی که مترتب بر این قضیه بود، مانع از تداوم این اقدام شد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس تصریح کرد: هم اکنون انتظار داریم وزیر دادگستری با توجه به حقوق مکتسبه ای که از قبل برای مردم لحاظ شده است، به این موضوع ورود کرده و مانع از این تخریب هایی شود که به حیثیت نظام لطمه وارد کرده و باب نارضایتی را در جامعه توسعه می دهد.