واکنش محمودوند به کلیپ منتشر شده از مدیرکل ارشاد استان گیلان

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار ورود جدی به کلیپ منتشر شده از مدیر کل ارشاد استان گیلان و برخورد قاطع شد.

به گزارش تالشان نیوز : مرتضی محمودوند در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این روزها شاهد مواردی هستیم در سطح جامعه که هیچ جوره توجیه‌پذیر نیستند. آنچه که در فضای مجازی رخ داده پیرامون جریان مدیر کل ارشاد استان گیلان اوج مصیبت به شمار می‌رود.

ما دیروز قرآن سوزی در کشور سوئد را محکوم کردیم اما در حقیقت توهین به قرآن کریم در همین گیلان رخ داده است. چرا نباید نسبت به این موضوع ورود داشته باشیم؟ امروز ما هیچ پاسخی برای بچه‌های مذهبی و حزب‌اللهی هم نداریم به خاطر خدا هم که شده به این موضوع ورود کنید.

وی در ادامه اظهار کرد: از رئیس جمهور درخواست می‌کنم برای خدا هم که شده به این موضوع ورود کرده و وزیر ارشاد استعفا دهد. انتظار می‌رود خود وزیر ارشاد هم استعفای خود را ثبت کند. کسی که مسئول حجاب و عفاف بوده چرا باید این جنایت را انجام دهد.

مجتبی ذوالنوری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر محمودوند بیان کرد: اگر اتفاقی افتاده باشد دستگاه‌های قضایی و امنیتی موضوع را بررسی می‌کنند اما چیزی که اثبات نشده اگر از تریبون‌های عمومی یا ملی مطرح شود ضمانت شرعی دارد. ما باید توجه کنیم این موارد از نظر شرعی و قانونی مدنظر قرار گیرد. اگر این موضوع صحت داشته باشد دستگاه‌های ذیربط باید بررسی کرده و برخورد لازم صورت گیرد.

انتهای پیام