نماینده تالش در اعتراض به بخشنامه وزارت کشور:

هیچ حکمت و عقلانیتی پشت بخشنامه وزارت کشور نیست/ با این مدل نگاه کشور را در سال‌های آخر انتخابات باید تعطیل کرد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن انتقاد شدید از بخشنامه غیرقانونی معاونت سیاسی وزارت کشور، گفت: هیچ حکمت و عقلانیتی پشت بخشنامه معاونت سیاسی وزارت کشور نیست و با این مدل نگاه به نظام مسائل، عملاً باید کشور را در سال‌های منتهی به انتخابات تعطیل کرد.

به گزارش تالشان نیوز : حسن محمدیاری در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با اشاره به به بخشنامه غیر قانونی وزارت کشور درخصوص ایجاد محدودیت و انسداد برای حضور نمایندگان مجلس در پیگیری پروژه‌ها و مشکلات حوزه‌های انتخابیه به بهانه نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس، عنوان کرد: ما برای خود شاخصی داریم و آن هم فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر این است که سه قوه در کنار یکدیگر در امر خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکنند.

نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال افزود: حال سئوال این است با بخشنامه صادر شده از سوی وزارت کشور و با حذف یکی از قوا، آیا منویات مقام معظم رهبری منعقد می‌شود یا خیر؟

وی ادامه داد: طبق قانون اساسی نمایندگی مردم ۴ سال بوده و بین روز اول و آخر تفاوتی  وجود ندارد، اگر امروز در جایی از کشور مشکلی ایجاد می‌شود و نماینده از ظرفیت خود استفاده می‌کند، در جهت کمک بوده دولت است.

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: کدام فرماندار یا حتی استاندار می‌‎تواند از ظرفیتی که نماینده در مواجهه با وزرا دارد، استفاده کند؟ یا کدام مسئول اجرایی در شهرستان‌ها می‌تواند از سازمان برنامه و بودجه اعتبار مورد نیاز پروژه‌ها را پیگیری کند؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: این بخشنامه، سناریویی است که هیچ حکمت و عقلانیتی در پشت آن نیست.