علی نامداری در گفتگوی اختصاصی با تالشان نیوز :

هواداران به حواشی توجهی نکنند قهرمانی چوکا در لیگ دو آغاز کار ماست

به گزارش تالشان نیوز ؛ پس از قهرمانی تیم چوکا در نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور حواشی مختلفی گریبان این تیم را گرفت تا مانع از آن شود ، هواداران از شیرینی قهرمانی نیم فصل تیم محبوب خود لذت ببرند.

این حواشی تا آنجا پیش رفت که بازیکنان به دلیل انچه انان عدم دریافت معوقات خود عنوان کردند بر سر تمرینات حاضر نشدند و علی نظرمحمدی نیز از ادامه همکاری با چوکا استعفا کرد.

در کنار این حواشی خبر تغییر مدیرعامل باشگاه بدون انکه مرجع رسمی باشگاه اعلام کند به صورت گسترده در بین هواداران منتشر شد و به برهم خوردن ارامش تیم قهرمان نیم فصل بیش از پیش دامن زد.

به دنبال این حواشی تالشان نیوز برای بررسی هرچه بیشتر وضعیت و آینده تیم چوکا در تماسی با علی نامداری مالک باشگاه چوکا شرایط کنونی باشگاه را از وی جویا شد .

نامداری در گفتگو با تالشان نیوز با بیان اینکه هواداران به حواشی توجهی نکنند گفت : همه چیز در چوکا خوب است چوکا به کمک بازیکنان کادر فنی حمایت هواداران و تلاش مجموعه مدیریت قهرمان نیم فصل شده است و ما از همه عوامل رضایت داریم.

وی افزود : همانطور که از ابتدای فصل تاکید داشتم قهرمانی چوکا در لیگ دو آغاز کار ماست و ما به تصمیم خود مصمم هستیم .

مالک باشگاه چوکا در خصوص حواشی پیرامون تیم گفت : مسائل خانوادگی باید در داخل خود خانواده حل شود و همه مشکلات قابل حل است اما نباید مشکلات را به بیرون از خانواده کشاند و هواداران و مردم را نگران کرد.

وی ادامه داد : کسانی که از پیروزی های چوکا ناخشنود هستند اقدام به تحریک برخی عوامل داشتند تا آرامش تیم قهرمان را برهم بزنند

نامداری با اشاره به مشکلات مالی باشگاه و معوقات بازیکنان گفت : ما متعهد به پرداخت حقوق بازیکنان هستیم و تا الان هم بخشی از مطالبات را در این شرایط سخت پرداخت کردیم و طی روزهای آتی هم همانطور که از قبل قول داده بودیم این موضوع انجام خواهد شد و این جزو مسئولیت ماست ، اما تعطیلی تمرینات را برنمیتابیم و حتما در صورت تکرار برخورد خواهیم کرد چرا که این حواشی و این رفتار ، شایسته نام چوکا و مردم و هواداران تیفوسی این تیم نیست .

مالک باشگاه چوکا با رد شایعات تغییرات در کادر فنی و مدیریتی باشگاه تصریح کرد :

ما از همه عوامل باشگاه رضایت کامل داریم آقای اختیاری مدیرعامل تیم انسان پاک دست و شریفی هستند که همچنان به کار خودشان ادامه خواهند داد و اساسا هیچ گاه صحبت تغییر ایشان مطرح نبوده و نشده است در خصوص اقای نظر محمدی هم همینطور .

شاید ایشان بنا به دلایلی استعفایی داده باشند اما ما هیچگاه نظر بر تغییر ایشان نداشتیم و به همکاری ایشان مصمم هستیم و قطعا با جلسه ای که میان ایشان و اعضای هییت مدیره باشگاه برگزار شد بر سر تمرینات حضور پیدا خواهند .

نامداری افزود : به طور کلی هیچ تغییری جز تفویت تیم در دستور کار نیست مادامی که ما احساس کنیم کسی دلش با تیم همراه نیست .

ما معتقدیم هر کسی در چوکا هست باید با تمام وجود علاقمند به ادامه کار و تلاش خود باشد .

نامداری در پاسخ به این سوال که آیا هزینه های بالای تیم داری و مشکلات اقتصادی کشور تصمیم وی از ادامه حضور در تالش و چوکا تحت تاثیر قرار داده است یا خیر تاکید داشت :

به هیچ عنوان چنین نبوده و هیچگاه از حضورم در چوکا سست نشده ام و معتقدم زندگی همین است و باید برای رسیدن به هدف تلاش و مبارزه کرد.

مالک باشگاه چوکا در پایان از حمایت همه هواداران ، مسئولین شهرستان و اعضای هییت مدیره و مدیرکل ورزش جوانان و رییس هیات فوتبال استان تقدیر و تشکر داشت .