رئیس پلیس راه گیلان:

همه محورهای ارتباطی گیلان شلوغ است/ ۹ نفر جان باختند و ۱۰۳ نفر مصدوم شدند

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به شلوغ بودن همه محورهای ارتباطی استان، گفت: تا ساعات آینده حجم ترافیک در محور رودبار تخلیه می شود.

به گزارش تالشان نیوز ، سرهنگ جاور صفاری، با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در همه محورهای ارتباطی استان گیلان شلوغ و متراکم است، اظهار کرد: ترافیک در محور ورودی استان، محدوده منجیل – رودبار نیز سنگین و پرحجم است.

وی با اشاره به بازگشت هموطنان، افزود: در ورودی و داخل شهر رودبار ترافیک سنگین و پر حجم داریم؛ همچنین در محدوده پل سراوان – امامزاده هاشم نیز ترافیک سنگین و پر حجم است.

رئیس پلیس راه گیلان در گفت وگوی خبری باران، با بیان اینکه بزرگراه لنگرود – لاهیجان نیز دارای ترافیک سنگین و پر حجم است، عنوان کرد: در محورهای ماسوله به قلعه رودخان، منطقه آزاد انزلی و تالش – آستارا نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

صفاری با اشاره به تداوم خروج مسافران از استان، بیان کرد: روز گذشته بالغ بر ۱۱۴ هزار دستگاه خودرو از استان خارج و همزمان طی شبانه روز گذشته ۱۰۹ هزار دستگاه خودرو وارد استان شده است.

وی از افزایش ۱۵ درصدی ورود به گیلان در طرح نوروزی امسال خبر داد و گفت: متاسفانه آمار حوادث رانندگی نگران کننده بوده و تاکنون ۹ نفر جان باخته اند و ۱۰۳ نفر مصدوم شدند؛ بیشترین علت این حوادث سرعت های غیر مطمئنه و سبقت های غیر مجاز است.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه تا ساعات آینده حجم ترافیک در محور رودبار تخلیه می شود، اضافه کرد: ۵۰ درصد تصادفات جاده ای طی دو هفته گذشته در تاریکی هوا رخ داده و لذا رانندگان باید دقت و احتیاط کافی را داشته باشند.