یکی دیگر از جلوه های نا کارامدی حسن محمدیاری نمایان شد

همزمان با اتمام روز شمار احداث پل اسالم ، پل کیازنیک املش که در سیل سال ۹۷ تخریب شده بود به بهره برداری رسید

در حالی که حسن محمدیاری نماینده تالش در تاریخ یک ابان از تکمیل پل اسالم تا تاریخ یک بهمن وعده داده بود نه تنها این وعده تحقق نیافت بلکه پل کیازنیک املش که همچون پل اسالم در اثر سیل سال ۹۷ تخریب شده بود روز گذشته به بهره برداری کامل رسید

به گزارش تالشان نیوز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پل کیازنیک که شهرستان‌های لنگرود و املش را به یکدیگر ارتباط می‌دهد در سال ۱۳۹۷ بر اثر سیلاب به طور کامل تخریب و در سال ۱۳۹۸ احداث دوباره آن آغاز شد.

غلامعلی نیک فهم اظهار کرد: پروژه پل‌ کیازنیک به دلیل عدم اعتبار نیمه تمام مانده بود که از سال ۱۴۰۱ با تامین منابع، ادامه عملیات اجرایی آن تسریع شد.

وی هزینه اجرای پروژه پل کیازنیک را ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و سایر منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور عنوان‌ کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این پل با خط کشی آسفالت و ایمن سازی امروز به صورت آزمایشی زیر بار ترافیک رفت.

فرماندار املش هم در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این پل در دولت پیش با ۸۵ میلیارد ریال اعتبار ۱۵ تا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در دولت سیزدهم در قالب مصوبات سفر دیده شد و با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار تکمیل و به بهره برداری رسید.

رضایی اضافه کرد: این پل دهستانها و روستاهای ییلاقی شهرستان املش را به شهرستان لاهیجان، اطاقور لنگرود و رحیم آباد رودسر متصل می‌کند.

استاندار گیلان اواخر آذرماه امسال در بازدید از پروژه مهم پل ارتباطی کیازنیک بین شهرستانهای املش و لنگرود با تاکید بر تامین سریع مصالح مورد نیاز این پروژه گفته بود: این پل تا دهه فجر تکمیل و زیر بار ترافیک خواهد رفت و بخشی از مطالبات و انتظار مردم این شهرستانها تامین خواهد شد.