پیام علی نامداری مالک باشگاه چوکای تالش

هستیم بر آن عهدی که بستیم / این اول راه است

به گزارش تالشان نیوز علی نامداری چهره ی شناخته شده ی ورزشی فوتبال ایران که مالکیت تیم چوکای تالش را نیز بر عهده دارد پس از نگرانی های به وجود امده در جمع هواداران به علت احتمال قطع همکاری وی با این مجموعه ، در پیامی عنوان داشت :


ورزش فوتبال به دلیل اینکه پرهوادار هست، مخاطبان زیادی دارد و تیم فوتبال چوکا ، تیم ریشه دار و قدیمی شمال کشور ، هواداران متعصب و خونگرمی در سر تا سر کشور و به ویژه خطه سر سبز گیلان و قوم نجیب تالش دارد .


جا دارد از زحمات هیئت مدیره، مدیرعامل، سرمربی، کادر فنی، سرپرست و بازیکنان تقدیر و تشکر کنم که در این مدت همه عزیزان در جایگاه خودشان برای موفقیت تیم زحمت کشیدند و ممنون آنها هستم .

قهرمانی هدف چوکا


با توجه به اینکه هدف اصلی بنده، هیئت مدیره و هواداران عزیز قهرمانی و صعود می باشد و همان گونه که بنده به هواداران عزیز در تالش قول قهرمانی دادم ، به همین علت هم قسم شدیم ، تا به این مهم برسیم و تازه این اول راه است .


بنده در خدمت تیم چوکا هستم و برای موفقیتش تمام تلاشم را خواهم کرد ، همانگونه که تاکنون هم حامی بوده ام و سعی کردیم بهترین امکانات را در اختیار کادرفنی و بازیکنان قرار دهیم و ادامه راه هم حمایت مان را خواهیم نمود .


در فوتبال همواره حواشی وجود دارد و به نوعی حاشیه ها جزئی از فوتبال هستند؛ مهم این است از این روزها با دوستی و رفاقت عبور کنیم تا به روزهای خوبمون برسیم .


خداقوت ویژه هم به همه هوادارن و عاشقان واقعی تیم چوکا می گویم از همه شما ممنونم که در این مدت پیام های متعددی را ارسال نمودید و نسبت به بنده لطف داشتید؛ همه مطالب را مطالعه و بررسی نمودم ، بدون شک تمام تلاش مجموعه مدیریتی باشگاه موفقیت تیم است و در این راه بزرگ نیاز به همدلی، حمایت بیشتر شما عزیزان داریم و با صبر و بردباری یار و یاور ما و تیم چوکا باشید .