نیت گر خیر باشد با تکنولوژی زمان قاجار نیز میتوان به ” عاقبت ” نیک امیدوار بود

به گزارش تالشان نیوز سیف اله صداقت دوست شهردار اسالم در صفحات مجازی خود نسبت به انتقاد یکی از رسانه های محلی شهرستان که پیشتر صداقت دوست را در حد بندگی مورد ستایش قرار میداد ، واکنش نشان داد .

صداقت دوست در گفتگو با تالشان نیوز گفت : مردم خود بهترین قاضی هستند و شاهد و ناظر بر عملکرد مسئولین میباشند شهرداری اسالم از انتقادات دلسوزانه اهالی رسانه و قلم همواره استقبال میکند و همواره قدردان زحمات این قشر فرهیخته میباشد اما به طور قطع شهرداری اسالم به برخی انتقادات کور به دلیل عدم پرداخت فاکتور های مالی به برخی رسانه ها تن نخواهد داد .

متن پیام صداقت دوست که در فضای مجازی منتشر شد به شرح ذیل میباشد :

“خدا گر ز حکمت ببندد دَری ، ز رَحمَت گُشاید درِ دیگری…

دری که برای عزیز باز نشد !! نیت گر خیر نباشد ، عاقبت عزیز نیز به سرانجام نرسد !!

قلم در دستان دیو ، افکاری آلوده ، سوادی جرم زده ، رسانه ای منزوی !!در انتها ویترینی دروغین از مردم خیالی و قایم شدن پشت آن !!

لذا سواد جرم زده ی دوران قاجار را چه به دخالت در کاری که کوچکترین علم و آگاهی از آن ندارد ؟!

این شهرداری با همراهی ، همدلی و مشورت مردم اسالم با شمار کثیری از فرهنگیان ، فرهیختگان ، بازاریان ، دانشجویان و نخبگان اداره میگردد لذا بیش از این به شعور مردم اسالم توهین نشود !!

نیت گر خیر باشد با تکنولوژی زمان قاجار نیز میتوان به عاقبت نیک امیدوار بود کما اینکه با افتخار اولین شهرداری در منطقه ایم که با فروش زباله به درآمد و سودآوری در کنار اشتغال (هرچند به زعم عزیز کوچک) دست یافته ایم !!

تکنولوژی در دستگاه های پیچیده نیست بلکه در افکاری است که در عین سادگی و پاکی به دور از جرم های فراوان از جنس دروغ، ریا ، سفسطه و مغالطه باشد !!!

ارادتمند مردم شریف اسالم سیف اله صداقت دوست”