رئیس اتاق بازرگانی گیلان در جشنواره کیوی تالش؛

نمی‌دانم مسئولان چگونه شبها به راحتی سر بر بالین می گذارند | ضعف دیپلماسی اقتصادی مشهود است

رضائیان بی تفاوتی مسئولان در رفع مشکلات گمرکی را غیرقابل درک دانست و با اشاره به ریسک بالای خرید محصولات کشاورزی نظیر کیوی و صادرات آن گفت: ضعف دیپلماسی اقتصادی مسئولان کاملآ مشهود است

به گزارش تالشان نیوز : جشن ملی شکوفه های کیوی در پارک ساحلی چوبر شهرستان تالش عصر روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی گیلان در این مراسم با اشاره به مرزهای آبی، ریلی، و زمینی آستارا و مشکلات زیاد گمرک آستارا اظهار کرد: وقتی اخبار مرتبط با گمرک را می‌شنویم و پیام‌های متعددی که از سوی فعالان اقتصادی در این باره برای من ارسال می‌شود، خواب را از من گرفته و نمی‌دانم که چگونه مسئولان شبها به راحتی سر بر بالین می گذارند.

قاسم رضائیان بی تفاوتی مسئولان در رفع مشکلات گمرکی را غیرقابل درک دانست و با اشاره به ریسک بالای خرید محصولات کشاورزی نظیر کیوی و صادرات آن گفت: ضعف دیپلماسی اقتصادی مسئولان کاملآ مشهود است و کافی است به حمایت‌ها در همین کشورهای همسایه خودمان نگاهی کنیم و تفاوت‌ها را احساس کنید.

وی با بیان اینکه در همین تالش “برگ سیر” تبدیل به معضل اهالی منطقه شده است، تصریح کرد: به راحتی با سرمایه‌گذاری و ایجاد ارزش افزوده با تبدیل آن به پودر سیر می‌توان درآمد کسب کرد اما اگر یک سرمایه گذار بخواهد وارد منطقه شود باید از هفت خان عبور کند.