نباید یک مدیر را روی کار اورد و بعد تمام بودجه ها و امکانات را روی آن بست و بعد اذعان داشت ان مدیر موفق نیست تا بهانه ای برای تغییر آن باشد

دکتر نورزاد امام جمعه شهرستان تالش در خطبه های نماز جمعه ، حل بسیاری از مشکلات کشور را مشروط بر دغدغه مندی مدیران و نداشتن منیت و شایستگی در پذیرش مسئولیت و مقام ها عنوان داشت و گفت :عملکرد برخی مدیران استانی در جهت تخریب و ناکارامد جلوه دادن برخی مدیران اجرایی انقلابی در سطح شهرستان بی تقوایی است و موجب دلسرد کردن نیروهای انقلابی میشود.

به گزارش تالشان نیوز امام جمعه شهرستان تالش در خطبه های نماز جمعه روز ۵ اردیبهشت با گرامیداشت سوم خرداد سالروز ازادسازی خرمشهر در توصیف مقام شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اظهار کرد : شهید در معرکه ی ماندن و رفتن حاضر میشود تن و جان ارزوها و ظواهر دنیا خانواده و فرزند خود را به نفع آرمان های مقدس نظام رهبری و مردم فدا کند.


وی با دعوت به مطالعه و اشنایی بیشتر با وصیت نامه شهدای انقلاب افزود : شهیدان انسان های وارسته ای هستند و رهروی از ارمان های شهدا با شعار محقق نمیشود و اگر ادعا داریم که رهرو ارمان های شهدا هستیم باید در این دو راهی ها راه پیروی از ارمان شهدا که همانا دعوت به خدمت به مردم و نظام تبعیت از ولایت فقیه ، حجاب و عفاف و زندگی عفیفانه است را انتخاب کنیم.


دکتر نورزاد با اشاره به تلاش دولتمردان گفت : در دولت انقلابی ایت الله رییسی دستاوردهای بزرگی اتفاق افتاده و باید در راستای جهاد تبیین این دستاوردها به جامعه ارائه و تبیین گردد و در کنار مطالبه گری ، نباید جامعه را با بزرگنمایی کاستی ها نا امید کرد و سبب سو استفاده دشمنان گشت.


امام جمعه تالش با بیان اینکه دیپلماسی التماسی  نمیتواند حلال مشکلات کشور باشد تاکید داشت : نباید همه مشکلات داخلی کشور را به تحریم ها گره زد باید در عرصه های بین المللی عزتمندانه حضور داشت .


امام جمعه تالش اضافه کرد : مشکلات مسکن مهر تالش پس از انکه چندین ماه قبل در همین تریبون نماز جمعه به خواست مردم مطرح شد سرانجام بعد از ۱۲ سال با پیگیری های مسئولین راه و شهرسازی گیلان حل و فصل شد و سند ۸۰۰ واحد مسکون ان صادر شد که جای تقدیر دارد اما جای سوال انجاست که چرا چنین مشکلی که در ۴ ماه حل شد، بعد از ۱۲ سال نهایی شد؟


دکتر نورزاد ، حل بسیاری از مشکلات کشور را مشروط بر دغدغه مندی مدیران و نداشتن منیت و شایستگی در پذیرش مسئولیت و مقام ها عنوان داشت و گفت :عملکرد برخی مدیران استانی در جهت تخریب و ناکارامد جلوه دادن برخی مدیران اجرایی انقلابی در سطح شهرستان بی تقوایی است و موجب دلسرد کردن نیروهای انقلابی میشود.


امام جمعه تالش با بیان اینکه نمیتوانید کمک کنید حداقل خیانت نکنید بر حفظ آبروی مدیران تاکید کرد و اظهار داشت :  نباید یک مدیر را روی کار اورد و بعد تمام بودجه ها و امکانات را روی آن بست و بعد اذعان داشت ان مدیر موفق نیست و بهانه ای برای تغییر آن باشد.

وی ادامه داد : اگر مدیری را نمیخواهید نباید ابروی یک نیروی انقلابی را نشانه بگیرید چرا که با این رویه هیچ نیروی انقلابی حاضر به قبول مسئولیت نخواهد شد.

نورزاد در پایان گفت :حل بسیاری از مشکلات نه بودجه انچنانی میخواهد و نه تقصیر آمریکا و تحریم است بلکه تقصیر در اراده هاست