نامه نگاری های حاج عبدالله افاقه نکرد / عبدالله حسین پور شورای شهر تالش را ترک خواهد کرد ؟

در پی دیدار و نامه نگاری های عبداله حسین پور عضو شورای شهر تالش با استاندار گیلان و پیگیری سلب عضویت یکی از اعضای شورای شهر و ابطال مصوبه انتخاب شهردار ، مدیر کل دفتر بازرسی استانداری گیلان در پاسخ به نامه استاندار گیلان ، ضمن رد ادعای حسین پور آبی پاکی را بر مجموعه ای از نامه نگاری های عبدالله حسین پور ریخت .

به گزارش تالشان نیوز بخشی از حواشی پیرامون شورای شهر و شهرداری تالش به عملکرد ضعیف و مداخله جویانه مسئولین استانی از جمله نامه نگاری های مسعود کاظمی معاون عمرانی استانداری گیلان که بر همه ی مردم و مسئولین کم سوادی و کم تجربگی ایشان در مسائل امور شهری مسجل شده است برمیگردد که البته در این بین با وجود اینکه شهر تالش را به ویرانی کشاند همچنان بر سر کار خود قرار دارد.

بخشی دیگر از حواشی شورای شهر و شهرداری تالش نیز خود ساختست که عبداله حسین پور را میتوان مصداق بارز ان مثال زد.

تنها چند هفته از ختم ماجرای سلب عضویت بهروز علی بابایی و ابطال مصوبه شهردار منتخب گذشته که نامه ای از استانداری گیلان نشان داد که مطابق پیش بینی ها عبداله حسین پور همچنان به طرق مختلف با جدیت پیگیر این حواشی میباشد.

بر اساس مکاتباتی که به دست تالشان نیوز رسیده عبداله حسین پور در دیدار با استاندار گیلان در نامه ای خواستار اجرای حکم سلب عضویت بهروز علی بابایی شده است که استاندار گیلان ذیل نامه مورد اشاره دستور بررسی به مدیرکل بازرسی و حقوقی استانداری گیلان را صادر نموده است.

مدیرکل بازرسی استانداری نیز طبق دستور استاندار خواستار برگزاری جلسه با حضور معاون عمرانی استانداری گیلان شده است.

در پی مذاکرات و مکاتبات فوق الاشاره در تاریخ ۲۶ مرداد مدیرکل بازرسی و حقوقی استانداری پاسخ نامه خود را خطاب به استاندار گیلان و معاونت عمرانی استانداری صادر کرده و طی رونوشتی به شورای شهر تالش ابلاغ میکند و عملا ابی پاکی را علی رغم تلاش های عبداله حسین پور روی دست ایشان میریزد.

در این نامه صراحتا ادعای حسین پور مبنی بر اجرای حکم سلب عضویت با رای هات حل اختلاف استان رد و عملا مهر تاییدی بر ابقای بهروز علی بابایی در شورای شهر زده شد‌.

حال با این شرایط که عبدالله حسین پور مطابق گفته هایش حضور بهروز علی بابایی در شورای شهر را غیرقانونی میداند و به تبع جلسات شورای شهر نیز از نظر ایشان غیر قانونی خواهد بود و علی رغم دو نامه تاکیدی شورای تامین در جلسات شورا شرکت نکرد ایا حاضر به ادامه حضور در شورای شهر میشود و یا از جلسات شورا خارج میشود.

ضمن اینکه از جمیع تلاش های آقای حسین پور در راستای پیاده کردن مواضع خود از ترک جلسات تا عدم شرکت در جلسات حتی با اصرار شورای تامین این سوال مطرح میشود آقای حسین پور که برای سلب عضویت یکی از اعضای شورا و ابطال مصوبه انتخاب شهردار زحمت دیدار و پیگیری و مکاتبه با استاندار و دستگاه های نظارتی را به جان خریده به موکلینش اعلام کند تاکنون چندین بار برای حل مشکلات مردم تالش با چنین عزمی وارد پیگیری و مکاتبه با دولت مردان و دستگاه های نظارتی در طول ۱۶ سال اخیر شده است ؟