مدیر عامل کارخانه چوکا خبر داد :

مهمانسرا و مجتمع تفریحی شهرک چوکا بازسازی میشود

باقر کاظمی از بازسازی مهمانسرای نوستالژیک و مجتمع عظیم تفریحی شهرک چوکا با هدف رونق در صنعت گردشگری منطقه و جذب توریست خبر داد

تالشان نیوز : به گزارش روابط عمومی مجتمع چوکا، با تاکید باقر کاظمی مدیرعامل این شرکت و با هدف رونق صنعت گردشگری و جذب توریست جسه‌ای با هدف آماده سازی مجتمع تفریحی و گردشگری چوکا در شهرک ولیعصر در سال جاری برگزار گردید.

این مجتمع عظیم تفریحی در سال ۱۳۵۷ در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار افتتاح گردید که دارای ۳۲ واحد اقامتی، ۱۵ عدد ویلای جنگلی، استخر، رستوران، فضای ورزشی و با ظرفیت های جدید تعریف شده اعم از پارک جنگلی، زیپ لاین و انواع بازیهای جنگلی، بوم گردی، رستوران جنگلی، سالن کنفرانس، پارکینگ، فضای سبز، آلاچیق، اقامتگاه سنتی و…. می باشد که با توجه به نزدیکی دریا ( ۴ کیلومتر) و کوه (۱ کیلومتر ) و آب و هوایی بی نظیر، می تواند به عنوان یکی از مناطق بکر در سطوح ملی و بین المللی رونق اقتصادی پایداری را با هدف توسعه ملی برای منطقه و صنعت گردشگری در ایران به همراه داشته باشد.

لازم بذکر است در این جلسه مقرر گردید آماده سازی مجتمع تفریحی و گردشگری چوکا با استفاده از توان داخلی شرکت چوکا در سال جاری جهت بهره برداری آماده گردد.

گفتنی است در این مجتمع انواع خدمات گردشگری و تفریحی پیش بینی شده است که راه اندازی آن با هدف رونق اقتصادی منطقه، جذب توریست در سطوح ملی و بین المللی باعث رونق گردشگری در استان گیلان و شهرستان رضوانشهر خواهد شد.