معصومی زیر پرچم مقدس ایران اسلامی کشتی می‌گیرد

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: امیرضا معصومی کشتی‌گیر شایسته این استان زیر پرچم مقدس ایران اسلامی کشتی خواهد گرفت؛ وی یکی از شانس‌های کسب مدال المپیک است.

به گزارش تالشان نیوزجهانبخش آرمان روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در رشت اظهار داشت: حضور این کشتی‌گیر شایسته گیلان در کشور دیگر، صحت ندارد و این موضوع توسط این قهرمان جوان و شایسته نیز تکذیب شده است.

وی افزود: گرچه امیررضا معصومی در رشته کشتی آزاد و در رده سنگین وزن حریف بسیار قدرتمندی دارد اما امیدواریم که این کشتی‌گیر شایسته بتواند سهمیه المپیک را کسب و به عنوان دومین ورزشکار گیلانی مدال المپیک کسب کند.

آرمان ادامه داد: تاکنون از گیلان فقط زنده یاد محمود نامجو در رشته وزنه‌برداری موفق به کسب مدال المپیک شد اما هم اینک امیررضا معصومی یکی از شانس‌های کسب مدال المپیک ۲۰۲۴ فرانسه بشمار می‌رود و امید است که این امر تحقق یافته و این کشتی‌گیر بتواند در المپیک حضور یابد و مدال کسب کند.

وی در ادامه به آخرین وضعیت مالکیتی باشگاه داماش گیلان نیز اشاره و بیان کرد: پس از صعود تیم فوتبال داماش به لیگ دسته یک، مالکش اعلام کرد که قصد تیمداری ندارد و به هیمن دلیل فردی برای خرید اعلام آمادگی کرد؛ کار حقوقی انتقال امتیاز و مالکیت باشگاه بسیار پیچیده است؛ اما تا چند روز آینده وضعیت مالکیتی این باشگاه نیز به طور کامل مشخص خواهد شد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان به چمن طبیعی و نصب سکوهای باقیمانده ورزشگاه شهید عضدی رشت نیز اشاره و خاطرنشان کرد: چمن طبیعی ورزشگاه شهید عضدی یکی از مرغوبترین چمن‌های کشور است که خوشبختانه در این ورزشگاه کاشت شده و قرار است که حدود یکهزار و ۱۰۰ صندلی دیگر نیز در سکوی باقیمانده نصب و پس از آن کار احداث ۲ سکوی جدید آغاز شود.

اجرای ۴۸۷ برنامه فرهنگی ورزشی طی هفته تربیت بدنی در گیلان

آرمان به برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: طی این هفته ۴۸۷ برنامه فرهنگی ورزشی در شهرهای مختلف این استان برگزار می‌شود که افتتاح چهار پروژه ورزشی و برپایی نخستین نمایشگاه و جشنواره عزت و پیشرفت از مهمترین این برنامه ها است.

وی اضافه کرد: افتتاح چمن مصنوعی مینی فوتبال رحیم آباد رودسر، افتتاح چمن مصنوعی زمین اصلی و تمرینی مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت و افتتاح فاز نخست و دوم دیواره سنگنوردی مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) رشت با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار در هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان گفت: گلباران مزار شهدا، تجلیل و دیدار با خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان ورزش، افتتاح و تجهیز خانه‌های روستایی، برگزاری مسابقات، همایش ها و جشنواره‌های همگانی، بومی محلی و ورزش صبحگاهی ، اهداء خون جامعه ورزش در راستای مسئولیت اجتماعی و برگزاری نشست هم اندیشی با هیات‌های ورزشی از مهمترین برنامه های این هفته در گیلان است.