معارفه با طعم سیلی بر صورت رییس !

برخورد فیزیکی و سیلی بر صورت رییس بیمارستان توسط یکی از حاضرین در مراسم معارفه سرپرست جدید مدیریت و خدمات پرستاری بیمارستان ، بار دیگر حوزه بهداشت و درمان شهرستان را به شکلی زشت و زننده در کانون توجهات قرار داد.

به گزارش تالشان نیوز طی احکامی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان سرپرست جدید مدیریت بیمارستان و سرپرست مدیریت خدمات پرستاری معرفی شدند.

بدین ترتیب در مراسم تودیع و معارفه ای که صبح امروز یکشنبه ۸ مرداد با حضور پرسنل و کادر پرستاران و برخی از پزشکان در بیمارستان شهید نورانی تالش و معاون دانشگاه علوم پزشگی گیلان برگزار شد هاشم محمدیان به عنوان سرپرست جدید مدیریت بیمارستان و همچنین خانم معصومه پرورش به عنوان سرپرست مدیریت خدمات پرستاری معارفه شدند.

پیشتر مهران قربانی مسئولیت مدیریت بیمارستان و خانم قهری مسئولیت مدیریت خدمات پرستاری بیمارستان شهید نورانی تالش را بر عهده داشتند.

اما در اتفاقی عجیب در مراسم تودیع و معارفه امروز ، همسر سرپرست سابق مدیریت پرستاری بیمارستان با دکتر محسن شرقی رییس بیمارستان درگیر شده و با وارد کردن ضربه سیلی بر صورت رییس بیمارستان جلسه و حاضرین در مراسم در بهت فرو میبرد.

به طور قطع تغییرات مدیریتی حق هر مدیریست و چنین رفتارهایی غیر قابل قبول است اما بررسی های تالشان نیوز از انگیزه های این اتفاق ناخوشایند حکایت از آن دارد در طول مدت اخیر و از روی کار آمدن دکتر محسن شرقی از تمام ابزارها برای تحت فشار قرار دادن مدیریت سابق خدمات پرستاری برای احتمالا ناکارامد جلوه دادن وی به کار گرفته شد تا که امروز به سبب زمینه های به وجود آمده ، منجر به این اقدام زشت و ناپسند گشت.