اصرار بر شهردار شدن فرد بدون سابقه و مدرک تحصیلی

مصوبه انتخاب شهردار حویق رد شد

علی رغم همه فشار ها ، مصوبه انتخاب میلاد طاهری پور به عنوان شهردار منتخب شهر حویق به دلیل نداشتن سابقه اجرایی و مدرک تحصیلی حداقلی رد شد با این حال شورای شهر حویق بر مصوبه خود اصرار ورزید تا مراجع ذی صلاح نسبت به ان تصمیم گیری کنند

به گزارش تالشان نیوز مصوبه انتخاب شهردار منتخب شهر حویق به دلیل مغایرت های قانونی رد شد.

پس از انکه اعضای شورای شهر حویق علی رغم مخالفت های عمومی جامعه، تحت فشار سیاسی برخی افراد و نهادها ، نسبت به معرفی میلاد طاهری پور به عنوان شهردار منتخب حویق اقدام کردند هیات تطبیق فرمانداری تالش این مصوبه را به دلیل مغایرت با قوانین و ایین نامه ها رد کرد.

دلیل رد مصوبه شورای شهر حویق توسط هیات تطبیق را میتوان در عدم سابقه اجرایی میلاد طاهری پور و همچنین عدم اخذ و ارائه مدرک لیسانس از سوی وی جستجو کرد.

بر اساس بررسی های به عمل آمده طاهری پور تا تاریخ انتخاب وی به عنوان شهردار حویق مدرک تحصیلی کارشناسی خود را اخذ نکرده بود.

با این حال اعضای شورای شهر حویق که عزمشان را برای انتخاب شهردار غیر بومی و اهل یاسوج شهر حویق جزم کرده بودند به انتخاب خود اصرار ورزیدند تا بدین ترتیب هیات تطبیق فرمانداری تالش پرونده انتخاب شهردار حویق را به مراجع ذیربط و احتمالا هیات حل اختلاف ارجاع دهد.

گفتنیست طاهری پور پس از اصرار بر مصوبه شورای شهر مدرک تحصیلی خود را دریافت و به فرمانداری تالش ارائه کرده است!

اینکه اعضای شورای شهر حویق بر اساس چه شاخص هایی اصرار دارد سکان مدیریت شهری شهرداری حویق را که با بحران مالی و انباشت بدهی مواجه است به فرد بی تجربه ای همچون میلاد طاهری پور بسپرد جای تامل دارد.

در رزومه طاهری پور که در رسانه های محلی منتشر گشته ، امده است وی دارای مدرک کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی و کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران می باشد که سابقه مدیر موسس بزرگترین‌ تعاونی گردشگری کشور و عضویت در هیات مدیره و معاون اداری مالی مجمع خیرین ازدواج کشور را در کارنامه خود دارد!

شهردار منتخب حویق اهل سی سخت یاسوج می باشد که همسر وی اهل حویق تالش است.

طاهری پور اسفند ۱۴۰۱ پس از کش و قوس های فراوان از سوی اعضای شورای شهر حویق به عنوان شهردار منتخب شهر حویق معرفی شده بود .

شایان ذکر است طی روزهای گذشته شهرداران شلمان و سنگر نیز به دلیل عدم احراز مدیریت میانی از سوی استانداری و وزارت کشور بازگشت خورد.