جانشین پلیس راه گیلان عنوان کرد:

مسیر آستارا – تالش پرتصادف ترین محور مواصلاتی گیلان / این جاده به معنای واقعی جاده مرگ است / به داد این محور برسید

 جانشین پلیس راه گیلان با بیان اینکه مسیر مواصلاتی آستارا – تالش پرتصادف ترین و پرریسک ترین محور ارتباطی استان است گفت: این جاده به معنای واقعی جاده مرگ است و بازنگری در حوزه ایمنی این جاده ضروری است.

به گزارش تالشان نیوز به نقل از ایسنا سرهنگ محمد صالحی در آیین تکریم و معارفه فرمانده پلیس راه آستارا – تالش با تاکید بر اهمیت راه ایمن اظهار کرد: داشتن مسیر ایمن مستلزم این است که همه دستگاه‌های مرتبط با حمل و نقل، هم اندیشی هدفمند داشته باشند زیرا پلیس راه و هیچ یک از سازمان‌های ذی ربط به تنهایی نمی توانند در این خصوص موفق شوند.

وی با بیان اینکه ارتقای ایمنی جاده آستارا به تالش و بالعکس بسیار مهم است و از اهمیت خاصی به جهت تردد زیاد خودرو برخوردار است تاکید کرد: به داد این محور برسید.

صالحی رفع نواقص محور مواصلاتی آستارا – تالش را خواستار شد و افزود: آستارا – تالش از مهمترین مسیرهای مواصلاتی استان گیلان است و در همین رابطه رفع گره ترافیکی تونل ونه بین ضرورت دارد.

جانشین پلیس راه گیلان با بیان اینکه روشنایی کل محور مواصلاتی آستارا – اردبیل بسیار اهمیت دارد اظهار کرد: تمام تلاش نیروهای پلیس راه استان گیلان، کاهش آمار تصادفات است.

وی با بیان اینکه در کل استان گیلان ۹ پاسگاه پلیس راه فعال هستند افزود: پلیس‌ راه کارش تعطیل بردار نیست و طرح های مختلف کنترل ترافیکی در کل استان و با امکانات موجود و در فصول مختلف سال اعم از طرح‌های تابستانی، نوروزی، فصل کشاورزی، طرح مدارس و طرح زمستانی توسط پلیس راه استان گیلان انجام می شود.

به گزارش ایسنا، با حضور سرپرست فرمانداری آستارا، جانشین و سرپرست بازرسی پلیس راه استان گیلان و مسئولان شهرستان مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید پلیس راه آستارا – تالش برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پلیس راه آستارا – تالش، با بیان اینکه پلیس راه همواره با تلاش خود سعی در کاهش تصادفات رانندگی داشته و با جهاد و تعهد اخلاقی و قانونی و وجود مشکلات و کاستی های موجود به وظیفه خود عمل می کند اظهار کرد: برخورد بسیار خوب نیروهای زحمتکش پلیس راه را همواره با مردم در جاده ها شاهد بودیم و تلاش های این قشر مظلوم و فداکار هرگز فراموش نخواهد شد.

محمدرضا شهاب زاده با تاکید بر تلاش برای ایجاد مسیرهای ایمن جاده ای و اعمال قانون رانندگان متخلف افزود: در مسیر مواصلاتی پرتردد آستارا به تالش و بالعکس با توجه به ناایمن بودن برخی از قسمت های این مسیر پرتردد دچار مشکل هستیم و وضعیت فعلی جوابگو نیست.

وی خواستار نگاه ویژه مسئولان ذیربط به جاده آستارا به تالش و بالعکس شد و افزود: با تعامل و همفکری بین دستگاه های اجرایی و عملیاتی مرتبط باید مشکلات این مسیر رفع شود.

سرپرست فرمانداری آستارا عنوان کرد: شهرستان مرزی بندر آستارا به دلیل اینکه پل ارتباطی مابین استان گیلان و استان اردبیل است و از سوی دیگر گردشگر پذیر بودن منطقه و قرار گرفتن در محور ترانزیتی موجب شده است حجم بسیار زیادی از ترافیک را در خود جای دهد.

وی ادامه داد: امیدواریم با برنامه ریزی، سفری ایمن با حداقل مشکلات ترافیکی را برای همگان فراهم نماییم.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمود رمضانی در این مراسم به عنوان فرمانده جدید پلیس‌ راه آستارا – تالش معرفی و از زحمات سرهنگ جمشید کونشی فرمانده سابق پلیس راه آستارا – تالش تقدیر شد.