قابل توجه مدیرکل ورزش و جوانان گیلان؛

مسئولیت تداوم ناکامی های بوکس گیلان با چه کسی است!؟

بعد از ناکامی تیم بوکس گیلان در مسابقات بزرگسالان کشور در ارومیه که در واقع زنگ تفریح محسوب می‌شدند حالا تیم نوجوانان گیلان هم که با تیم کامل در مسابقات ملایر حضور پیدا کرده بود در رده انتهای جدول قرار گرفت.

 

به گزارش تالشان نیوز : به نقل از رشتکده: بوکس گیلان زمانی یکی از قدرت‌های برتر کشور محسوب می‌شد و قهرمانان خوبی در سطح بین‌المللی معرفی کرد. با ابن حال چند صباحی است که در سایه کم‌توجهی‌ها دوران ضعف خود را دنبال می‌کند.

بعد از ناکامی تیم گیلان در مسابقات بزرگسالان کشور در ارومیه که در واقع زنگ تفریح محسوب می‌شدند حالا تیم نوجوانان گیلان هم با تیم کامل در مسابقات ملایر در رده انتهای جدول قرار گرفت که ۳۱ استان در آن حضور داشتند.  این در حالی است  که استان گیلان با ۵ سهمیه کامل و ۳ سهمیه آزاد در مسابقات شرکت کرده بود.

شکست‌های مفتضحانه بوکس گیلان نشانه عدم مدیریت و توجه صحیح از سوی مسئولان ذیربط است. رییس هیات بوکس گیلان این روزها مشغول تلاش برای حضور به عنوان یکی از داوران المپیک پاریس است. امیدواریم که این اتفاق بیفتد، ولی بوکس گیلان مدتهاست سرگردان مانده است.

از مدیرکل ورزش و جوانان استان انتظار می‌رود با مدیریت درست جلوی چنین ضعف مدیریتی بایستد. رئیس هیات بوکس گیلان وقت چندانی برای ورزشکاران گیلانی ندارد و این از زنگ تفریح شدن تیم‌های اعزامی مشخص است.