انتقادات تند امام جمعه تالش

مسئولان به ما بگویند چه زمانی پروژه های زیر ساختی و عمرانی شهرستان همچون کمربندی تالش قرار است به سرانجام برسد ؟

به گزارش تالشان نیوز دکتر نورزاد امام جمعه تالش روز گذشته در جمع نمازگذاران مسجد جامع تالش با طرح سوالاتی از مسئولین استانی و کشوری گفت : مسئولین محترم پاسخ گوی سوالات ما باشند چه زمانی آغاز یک پروژه ی اقتصادی و تولیدی بزرگ در شهرستان فرا میرسد!؟

چه زمانی پروژه های زیر ساختی و عمرانی شهرستان همچون کمربندی تالش قرار است به سرانجام برسد ؟

این ها سوالاتی است که مردم از ما میپرسیند و ما از شما سوال میکنیم.

وی افزود : مردم تالش در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت بالای ۸۰ درصدی را رقم زدند در حالی که در شهر رشت مشارکت حدود بیست درصدی را شاهد بودیم پس چرا با وجود ولایتمداری مردم تالش و همیشه در صحنه بودنشان تعطیلی پروژه ها شامل حال تالش میشود و چرا طرح های شهرستان فراموش میشود !؟

امام جمعه تالش با انتقاد از عدم حضور مسئولان استانی در تالش اظهار داشت : ما در اولین خطبه هایمان گفتیم استاندار ما جهادیست اما ایا تالش با این همه عقب ماندگی و مزیت هایی چون جغرافیا و جمعیت گسترده و ظرفیت های بالقوه به نسبت سایر شهرستان های استان گیلان مسئولین و استاندار محترم را مجاب نکرد تا به تالش که جدیدا گرفتار تند باد هم شده تشریف بیاورند ؟

دکتر نورزاد با انتقاد از عدم استفاده ظرفیت نخبگان شهرستان تالش در مسئولیت هایی استانی گفت : چرا نباید رییس جمهور و رییس قوه قضاییه به گیلان بیایند بسیاری از مشکلات ما در تالش با حضور رییس قوه قضاییه حل خواهد شد آیا گیلان فراموش شده است یا کسی نیست مظلومیت گیلان را به مسئولان برساند؟

وی خاطر نشان کرد : مسئولان محترم وزارت صمت ، جهاد ، کار ، سازمان جنگل ها و منابع طبیعی و محیط زیست دقیقا به ما بگویند ما با این حجم از مخالفت ها به چه نحوی میتوانیم اشتغال ایجاد کنیم!؟

امام جمعه تالش با اشاره به توقف پروژه ی بندر تالش و انتقال پروژه ی کارخانه تولید کاغذ سنگی به استان اردبیل تصریح کرد : مصداق صحبت های مقام معظم رهبری در گیلان کجا عینیت دارد همیشه نه گفتن سادست اما مدیر آنست که همچون قاسم سلیمانی موانع را برطرف کند .

دکتر نورزاد در پایان اظهار داشت : دستم را زیر ساتور هیچ کسی نخواهم برد و تا زمانی که در این جایگاه قرار دارم برای مردم سخن خواهم.