امام جمعه تالش :

مسئولان استانی چرا از تالش غافل هستند / مردم تالش هم جزء مردم همین استان هستند

امام جمعه تالش در خطبه های نماز جمعه بر حمایت امت اسلامی از مردم مظلوم غزه اشاره کرد و گفت: امروز قلب جهان اسلام برای ملت مظلوم فلسطین می تپد و در جنایات رژیم صهیونیستی، دنیا مشاهده کرد که مسلمانان هرگز دست از حمایت مردم فلسطین برنمی‌دارند.

به گزارش تالشان نیوز به نقل از ایسنا ، حجت الاسلام مجتبی نورزاد، امام جمعه شهرستان تالش در خطبه های نمازجمعه روز جمعه بیست و یک مهرماه ، ضمن محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: بی تردید صهیونیسم، تدبیر نحس استکبار جهانی برای سلطه بر جهان بشری و هتک ارزش های انسانی و اخلاقی است.

امام جمعه شهرستان تالش به مسئله مهم تفکر اسرائیلی اشاره کرد و افزود: مسئولان عزیز در کنار اینکه به اسراییل بیرونی حمله شد، بیاییم تفکرات اسراییلی را نیز از بین برده و از رفتارها و اقدامات صهیونیسم پرور همچون رواج مدیریت سرمایه داری، القاء یأس در بین مردم، ناعدالتی و اتفاقات نادرست پرهیز کنیم.

مجتبی نورزاد در ادامه بر حمایت امت اسلامی از مردم مظلوم غزه اشاره و بیان کرد: امروز جهان اسلام قلبش برای ملت مظلوم فلسطین می تپد و در جنایات رژیم صهیونیستی دنیا مشاهده کرد که مسلمانان هرگز دست از حمایت مردم فلسطین برنمی دارند.

امام جمعه تالش بر عدم تعیین تکلیف برخی از پست های اجرایی شهرستان اشاره کرد و افزود: برخی از جایگاه های مهم اجرایی شهرستان با گذشت چندین ماه همچنان با سرپرست اداره می‌شود مسئولان استانی چرا از تالش غافل هستند مردم تالش هم جزء مردم همین استان هستند، از مسئولان استانی و کشوری خواستاریم این معضل را رفع کنند تا بیش از این مورد غفلت قرار نگیریم.

حجت الاسلام نورزاد در ادامه به مشکلات زیرساختی و پروژه های بر زمین مانده استان گیلان اشاره کرد و تصریح کرد: راه حل مشکلات و پیشرفت و توسعه استان داشتن وحدت‌ و انسجام بین مسئولان است اگر این مهم انجام شود مطمئنا مشکلات برطرف خواهد شد.

امام جمعه تالش در پایان بر حمایت مسئولین ورزشی شهرستان و استان از تیم چوکا تاکید کرد.

به گزارش ایسنا پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی مردم شهرستان تالش در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از مصلی نمازجمعه تا میدان امام خمینی(ره) تالش برگزار شد.