انتصاب پر حاشیه در ورزش تالش

مدیر بانکی بر مسند مدیریت فوتبال تالش نشست | بار کج به مقصد میرسد ؟

به گزارش تالشان نیوز در تاریخ ۱۷ آذر طی حکمی از سوی الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان مرتضی محمدنژاد به عنوان سرپرست جدید هیات فوتبال تالش منصوب شد.

محمد نژاد که فردی با سابقه در حوزه ی بانکیست و هم اکنون نیز مدیریت شعبه بانک تجارت تالش را بر عهده دارد در حالی به عنوان چهره ناشناخته ورزشی جایگزین فرهاد سعادت پیشکسوت شناخته شده ی فوتبال تالش شد که بسیاری از زمان انتشار این خبر مخالفت خود را به طرق مختلف اعلام داشتند و تا حتی جمعی از پیشکسوتان فوتبال تالش نیز در بیانیه ای خطاب به مدیرکل ورزش جوانان استان و همچنین نماینده و فرماندار تالش نگرانی و مخالفت خود با این انتصاب را اعلام کردند.

حال بد فوتبال تالش

فوتبال تالش که این روزها در بدترین شرایط خود به سر میبرد حال با انتصابی مواجه است که به دلیل انباشت مشکلات و همچنین عدم همگرایی پیشکسوتان و فعالان این حوزه میتواند به وخامت کامل سوق پیدا کند.

گفتنیست طبق قانون و همانطور که در حکم مرتضی محمدی نژاد امده وی با پیشنهاد تقی نظیری رییس اداره ورزش و جوانان تالش به این عنوان منصوب شده است در حالی که به نظر میرسد بهتر بود با توجه به شرایط فوتبال امروز تالش از چهره های توانمند ورزش شهرستان استفاده میشد تا با ظرفیت ایجاد همگرایی گره ای از مشکلات این ورزش میگشود.

به طور قطع با توجه به عدم تجربه و شناخت محمدنژاد و همچنین مشغله ی فراوان شغلی وی که جا پای چهره هایی چون منصور یوسفی جولندان امیرعابدی و فرهاد سعادت گذاشته روزهای سختی را میتوان برای فوتبال تالش پیش بینی کرد.

از چالش های پیش روی فوتبال تالش میتوان به وضعیت نابسامان دو تیم چوکا و پانیک و همچنین تیم های پایه ای اشاره کرد که دیگر ظهور و بروزی در پرورش استعداد های این رشته ورزشی ندارند و انتظار میرود مدیریت جدید هیات فوتبال تالش با این حجم از مخالفت ها در صورتی که مصمم به ادامه کار باشد بتواند برای حل ان چاره جویی کند.

و اما در صورت عدم موفقیت مدیریت جدید هیات فوتبال مسئولیت ان بر عهده ی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خواهد بود.

تصویر حکم انتصاب مرتضی محمدنژاد به عنوان سرپرست هیات فوتبال تالش از سوی قربانعلی الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان
تصویر نامه جمعی از پیشکسوتان فوتبال تالش در اعتراض به انتصاب محمدی نژاد به عنوان سرپرست هیات فوتبال