تغییر مدیر کمیته امداد ماسال تحت فشار سیاسی ؟

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان؛ «تغییر رئیس کمیته امداد شهرستان ماسال غیرسیاسی و کاملا درون سازمانی بود»

تغییر مدیر کمیته امداد ماسال که مردم شهرستان از وی به خوشنامی و توانمندی و شایستگی یاد میکردند حواشی زیادی را با خود به همراه داشت تا جایی که به شائبه ی فشار های سیاسی جهت اعمال این تغییرات دامن زد اما مدیرکل کمیته امداد استان گیلان اذعان داشته «تغییر رئیس کمیته امداد شهرستان ماسال غیرسیاسی و کاملا درون سازمانی بود»

به گزارش تالشان نیوز : عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز توضیحاتی پیرامون تغییر رئیس کمیته امداد ماسال ارائه کرد و اظهار داشت : آقای حیدری از نیروهای بسیار خوب ماست که ۳ سال و نیم در ماسال خدمت کرد،تصمیم گرفتیم در جایی دیگر از توانایی ها ایشان استفاده کنیم.

وی افزود: من به هیچ وجه فشاربردار نیستم و تحت فشار و لابی اقدام به کاری نخواهم کرد. بخاطر همین که در سال انتخابات هستیم و برای جلوگیری از ایجاد شبهه،امروز مراسم تودیع و معارفه انجام شد.

اهرابی ادامه داد : آقای عابدی از نیروهای خوب ماست که اتفاقا بومی شهرستان ماسال هم هست و از شما اصحاب رسانه تقاضا میکنم از ایشان حمایت کنید.

گفتنیست صبح امروز مراسم تودیع رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید کمیته امداد شهرستان ماسال در دفتر کار گیل چالانی فرماندار ماسال برگزار و حامد عابدی طی حکمی از سوی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان به عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب شد.

در این مراسم از زحمات اسماعیل حیدری رئیس سابق کمیته امداد شهرستان تقدیر به عمل آمد.