در آستانه اعلام نتایج صلاحیت ها؛

مدیرعامل سابق دخانیات ایران، مدعی جدید انتخابات تالش؟

در آستانه اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها، شنیده ها از احتمال حضور محمد شیخان، مدیرعامل سابق دخانیات ایران از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال حکایت دارد.

به گزارش تالشان نیوز ؛ شیخان که از تهران در انتخابات مجلس ثبت نام کرده بود، از مدت‌ها قبل شایعات حضور احتمالی وی از حوزه انتخابیه رشت و یا تالش مطرح بود.

با توجه به ارتباط نزدیک شیخان و پدر همسر وی، ولی الله عظمتی با محمدیاری و افزایش گمانه‌زنی‌ها در خصوص ردصلاحیت نماینده فعلی تالش، حضور شیخان از این حوزه انتخابیه در انتخابات تقریبا محتمل به نظر رسیده و ظاهرا باید شاهد آرایش جدید انتخاباتی در انتخابات تالش باشیم.

از سویی دیگر مراسم سالگرد درگذشت محمدجواد شیخان از جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و پدر محمد شیخان، تقریبا یک هفته زودتر و امروز پنجشنبه ۱۴ دی ماه همراه با دعوت از دو سخنران و مداح شناخته شده کشوری و با اطعام در مسجد جامع ماسال برگزار می‌شود!

از طرفی، برخی استخدام های صورت گرفته افراد در رشت و تالش در زمان مدیریت شیخان بر دخانیات ایران، شائباتی در خصوص اقدامات تبلیغاتی وی پدید آورده بود که در نهایت منجر به کنار رفتن شیخان از دخانیات شد.

همه این موضوعات نشان می‌دهد که باید شاهد حضور وی که به عنوان کاندیدای جبهه پایداری و نماینده جریان اصولگرایان در انتخابات مجلس نام برده می‌شود، از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال باشیم.

گفتنی است محمد مجاور شیخان دانش آموخته‌ی مدیریت صنعتی و علوم ارتباطات و دارای سوابقی از جمله مدیرعاملی شرکت پازارگاد، مدیرعاملی شرکت دخانیات ایران، رئیس دانشکده رسانه دانشگاه صدا و سیما و معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر محمود احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری است./گیل خبر