محکومیت چوکای تالش و شهرداری آستارا

بر اساس آرای جدید کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال نام دو تیم فوتبال چوکای تالش و شهرداری آستارا در لیست محکومین پرونده های این کمیته مشاهده میشود

به گزارش تالشان نیوز به نقل از ایرنا، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را در خصوص پرونده‌های مطروحه صادر کرد.

با توجه به شکایت عبدالله حسینی از باشگاه ذوب‌آهن، این باشگاه به پرداخت ۴ میلیارد و ۸۶۲ میلیون و ۵۴۱ هزار و ۴۱۰ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰۶ میلیون و ۳ هزار و ۴۰۲ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پی شکایت سینا خادم‌پور از باشگاه نفت مسجد سلیمان نیز این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰۷ میلیون و ۶۹۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۶۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

در پرونده شکایت کریم احمدی از باشگاه چوکای تالش، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۷ میلیون و ۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

با توجه به شکایت پوریا شوریده ناو از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۷۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵ میلیون و ۹۹۵ هزار بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پی شکایت حبیب شاکری از باشگاه دریای کاسپین، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۳ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت نیما انتظاری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۴ میلیون و ۹۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۶۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

با توجه به شکایت ایمان غلامی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۰۰ میلیون ریال قرار صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.