محمدیاری: رئیس مجلس برآیند جلسه غیرعلنی درباره ارز را برای مردم تبیین کند

نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس مجلس انتظار می رود برآیند جلسه مجلس با دولتمردان در خصوص نرخ ارز را برای مردم تبیین کند.

به گزارش تالشان نیوز ، حسن محمدیاری در تذکری شفاهی در جلسه علنی نوبت دوم امروز مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۲، بیان کرد: اکنون ما در خصوص سند عظیم مالی کشور برای یک‌سال بحث و بررسی انجام می دهیم و هرچقدر بتوانیم در رسیدگی به این سند مالی بار مردم را کمتر کنیم به عدالت نزدیک تر خواهیم شد.

وی در ادامه اظهار کرد: اما مباحثی که در قالب پیشنهاد در جریان بررسی بودجه مطرح می شود عمدتا امیدوار کننده نیست و آنچه که امروز مردم از مجلس انتظار دارند محقق نمی شود.

نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بنده گریزی به مباحث مطروحه در نشست غیرعلنی مجلس می زنم چراکه مردم باید در جریان کم و کیف اداره کشور قرار بگیرند. آنچه که در جلسه غیرعلنی مجلس گذشت قانع کننده نبود و امروز مردم سوال می کنند برآیند جلسه غیرعلنی مجلس با دولتمردان پیرامون نرخ ارز چه بود؟ از رئیس مجلس انتظار می رود شفاف سازی کنند که برآیند این نشست چه بود تا موضوع برای مردم تبیین شود./ایسنا