محمدیاری در تذکر شفاهی؛

محدودیت صادرات، کیوی‌کاران را با مشکل مواجه کرده | تیم‌های شهرستانی حمایت نمی شوند

به گزارش تالشان نیوز ، حسن محمدیاری در جلسه امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر ورزش و جوانان درباره‌عدم توزیع مناسب و عدم حمایت از تیم‌های ورزشی بر خلاف اصل سوم قانون اساسی گفت: متاسفانه شاهد تبعیض ناروا در ایجاد امکانات عادلانه برای همه ورزشکاران در شهرستانهای کم برخوردار هستیم.

وی اظهار کرد: متاسفانه تمام اهتمام مسئولین و نهادها بر این است که تیم‌های متمول پایتخت و تیمهای صنعتی را مشمول حمایت‌های خود قرار دهند در حالیکه تیم‌های شهرستانی و کم برخوردار از این محبت برخوردار نیستند.
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: امیدوارم شاهد عدالت و توازن در حوزه ورزش باشیم با وجود اینکه شاهد اتلاف بیت المال در قراردادهای میلیاردی هستیم و بی‌مبالاتی در این حوزه بیداد می‌کند.

نماینده تالش، ماسال و رضوانشهر همچنین در تذکر دیگری درباره وضعیت کیوی‌کاران گفت: متاسفانه محدودیت صادرات باعث شده کشاورزان ما در حوزه کیوی با مشکل مواجه شوند. اقلیم گیلان با اقلیم مازندران تفاوت دارد و دوستان و کارشناسان ما باید میان این دو استان در پروسه زمانی که برای صادرات کیوی لحاظ کرده‌اند تفاوت قائل شوند.

محمدیاری در تذکر دیگری درباره کانون وکلا اظهار کرد: بر اساس آنچه که نمایندگان مجلس پیش بینی کرده بودند موضوع نصاب و میانگین نمره است اینکه بخواهیم تراز را ملاک قرار دهیم یک بدعت است و موجب می‌شود وکلای بی‌سوادی که موجب گره خوردن پرونده‌ها می‌شوند را تقویت کنیم.