رئیس پلیس راه گیلان خبر داد

محدودیت ترافیکی در دو محور رشت – قزوین و آستارا – اردبیل

رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس خبر داد و گفت: این محدودیت ها طی امروز و شنبه است.

به گزارش تالشان نیوز ، سرهنگ جاور صفاری امروز ۲۷ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران، از اعمال محدودیت های ترافیکی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تقارن روز مبعث رسول اکرم(ص) با تعطیلات پایان هفته پیش‌بینی می شود حجم سفرها و تردد وسایل نقلیه به استان گیلان افزایش یابد.

وی افزود: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه گیلان تصریح کرد: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ امروز، ۲۷ بهمن ماه و از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز شنبه، ۲۹ بهمن ماه در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس ممنوع است.

صفاری خاطرنشان کرد: همچنین در محور اردبیل – آستارا و بالعکس نیز تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ امروز، ۲۷ بهمن ماه و از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز شنبه، ۲۹ بهمن ماه در محور آستارا – اردبیل و بالعکس ممنوع است./ایسنا