رییس اداره منابع طبیعی تالش خبر داد:

مجروح شدن مأمور منابع طبیعی شهرستان تالش با سلاح سرد


به گزارش تالشان نیوز رییس منابع طبیعی و ابخیزداری تالش از ضرب و شتم مامور منابع طبیعی شهرستان تالش با سلاح سرد خبر داد و گفت : با دستور مقام محترم قضایی متعرضین به ماموران منابع طبیعی شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.


وی افزود : سه شنبه شب هفته گذشته سرنشینان یک دستگاه نیسان که به برداشت غیر مجاز شن و ماسه از سواحل شهر اسالم مشغول بودند و خودروشان حامل یک تن چوب قاچاق جنگلی بود ، پس از  حضور و درخواست ماموران یگان حفاطت برای بازرسی از خودرو ، ضمن تمرد از قوانین، اقدام به حمله با سلاح سرد نموده که در پی این ضرب و شتم یکی از مأمورین منابع طبیعی از ناحیه دست و صورت دچار جراحت شدید شد.


دکتر شادپور با بیان اینکه پرونده افراد خاطی به مراجع قضایی ارجاع شده است گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه قضایی، مجازات سنگین قانونی در انتظار ضاربان مأموران منابع طبیعی و خاطیان و متعرضان به اراضی ملی خواهد بود.


رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تالش با اشاره به رسالت سازمانی این اداره مبنی بر حفاظت و صیانت از منابع طبیعی و برخورد قاطع با متعرضین به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی  ، خواستار برخورد قاطع با این‌ گونه افراد شد.