دیدار های پشمَکی و وعده های کشکَکی

مالک باشگاه چوکا و رییس هیات فوتبال تالش تهدید به استعفا کردند ؛ آقای محمدیاری خیر نخواستیم شر مرسان !

جلال تفرشیان مالک باشگاه چوکای تالش و مرتضی محمدنژاد رییس هیات فوتبال تالش در گفتگویی مشترک با انتقاد از وعده های بی حاصل نماینده تالش بیان داشتند : در صورت حل نشدن موانع از سمت جناب محمدیاری و ادامه ی سنگ اندازی های همراهان ایشان، عطایش را به لقایش می بخشیم و برخلاف میل باطنی، همزمان استعفاء خواهیم داد!

به گزارش پایگاه خبری تالشان نیوز؛ جلال تفریشیان مالک باشگاه چوکا تالش که گفته میشود از بدوی ورود خود تا بدین لحظه بیش از ۹ میلیارد تومان هزینه کرده و موفق به اخذ مالکیت و پروانه ی باشگاه نیز نشده، طی مصاحبه ای مشترک با رئیس هیات فوتبال تالش در گفتگویی با خبرنگار تالشان نیوز نسبت به دخالت ها و عدم حمایت مالی محمدیاری، نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی انتقادات جدی را مطرح کرده است.

تفریشیان که به واسطه ی ارتباط با رئیس هیات فوتبال تالش برای مالکیت در باشگاه چوکا ورود کرد، بر این باور است که محمدیاری پیش از عقد قرارداد مالکیت به ایشان وعده هایی در راستای کمک مالی به باشگاه چوکا داده اما تا بدین لحظه و پس از گذشت چندین ماه و برگزاری جلساتی عملی نشده است اما تفریشیان، مالک باشگاه چوکا تنها به دلیل بدعهدی محمدیاری در خصوص مسائل مالی از نماینده مردم تالش در مجلس گلایه ندارد بلکه او اعتقاد دارد محمدیاری قصد دخالت در امورات باشگاه چوکا را نیز دارد و اکنون با توجه به آن که اجازه ی دخالت به آنها داده نشده، نزدیکان و همراهان محمدیاری که پیش از این در چوکا مسئولیت داشته اند از جلال تفریشیان برای پرداخت مطالبات خود شکایت کرده و اظهارنامه ارسال کرده اند!

مرتضی محمدی نژاد، رئیس هیات فوتبال تالش نیز که جلال تفریشیان را به چوکا ورود داده به حمایت از مالک باشگاه چوکا پرداخته و گفته های او پیرامون دخالت برادران محمدیاری در چوکا و بدعهدی آنها پیرامون مسائل مالی را تایید کرده است.

جلال تفریشیان و مرتضی محمدی نژاد در گفتگویی مشترک مدعی شده اند: دیگر با شرایط موجود و هر روزه ارسال اظهارنامه ای برایمان، انتظار کمک از سمت مسئولین خصوصا جناب محمدیاری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی نداریم بلکه لطفا در این مسیر فقط همراهان شان سنگ اندازی نکنند.

در این گفتگوی مشترک رئیس هیات فوتبال تالش و مالک باشگاه چوکا عنوان شد: افرادی بدون صلاحیت و با تصمیم سیاسیون و به واسطه نزدیکی به آنها، پیش از حضورمان در باشگاه چوکا مسئولیت داشتند و اکنون که باشگاه چوکا به دنبال فعالیت نقل و انتقالاتی خود و حضور پرقدرت در نیم فصل دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور می باشد، آرامش باشگاه را خدشه دار کرده اند از آن جهت که دیگر حق دخالت در این باشگاه پرطرفدار و مردمی را ندارند.

رئیس هیات فوتبال تالش و مالک باشگاه چوکا در پایان اولتیماتوم خود را اعلام کرده و عنوان کردند: در صورت حل نشدن موانع از سمت جناب محمدیاری و ادامه ی سنگ اندازی های همراهان ایشان، عطایش را به لقایش می بخشیم و برخلاف میل باطنی، همزمان استعفاء خواهیم داد!

اینطور که به نظر میرسد باشگاه چوکا که پس از ورود جلال تفریشیان به عنوان مالک و پژمان نوری به عنوان سرمربی به ساحل آرامش رسیده بود، حال در صورت ادامه ی تمایل محمدیاری به دخالت در این باشگاه، این تیم پرطرفدار وارد بحرانی خودساخته خواهد شد!