تکمیل بحران در چوکا در شش هفته پایانی لیگ آزادگان

مالک باشگاه چوکا از ادامه تیم داری استعفا کرد

امید قهوه مالک باشگاه چوکا در بیانیه ای ضمن استعفا با اشاره به عدم انتقال پروانه مالکیت باشگاه به وی ، هیات فوتبال تالش را از جهت خرج کرد هزینه های جاری تهدید به شکایت از مراجع قضایی کرد

به گزارش تالشان نیوز امید قهوه که بعد از اسماعیل سرهنگیان با توافق هیات فوتبال تالش مالکیت تیم چوکا را بر عهده گرفته بود طی نامه ای به هیات فوتبال از ادامه همکاری با تیم چوکا سرباز زد.

قهوه که توسط اسماعیل سرهنگیان مالک سابق به عنوان مدیرعامل چوکا وارد مجموعه باشگاه شده بود بعد از سرهنگیان خود مالک چوکا شد که حواشی محتلفی را با خود به همراه داشت.

قهوه در نهایت هم نتوانست از پس هزینه های جاری تیم برآید و به دلیل عدم پرداخت معوقات بازیکنان این تیم رسما شانس بقا در لیگ را بیش از گذشته از دست داد.

عدم انجام تعهدات مالی وی تا جایی پیش رفت که مسئولین سیاسی شهرستان جلسه ای را به منظور جمع آوری مبالغی از خیرین و صاحبان صنایع اصناف و کسبه ترتیب دادند تا بلکه بتوانند در هفته های پایانی لیگ یک به مجموعه تیم تزریق مالی داشته باشند.

بیانیه امید قهوه به هیات فوتبال شرح ذیل میباشد

بسمه تعالی

ریاست محترم هیات فوتبال تالش

با عرض سلام و ادب

به استحضار می رساند با توجه به استعلامات دریافتی از فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال استان بر شبهه دار بودن و عدم مالکیت بنده در باشگاه چوکا تالش و بلاتکلیفی در این امر و عدم شفافیت در بدهی های پیشین باشگاه،

لذا اینجانب امید قهوه استعفا خود را صراحتا اعلام نموده و جهت پیگیری کلیه هزینه کرد از حساب شخصی اینجانب در باشگاه چوکا به مراجع قضایی مراجعه می نمایم.