فجرشهید سپاسی شیراز 3 چوکای تالش 0 ؛

لیگ‌یک/ پیروزی آسان زردپوشان مقابل بحران‌زده‌‎ها

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با ارائه یک بازی روان و بابرنامه موفق شد چوکای تالش را با سه گل شکست دهد.

به گزارش تالشان نیوز ، شاگردان مهدی رجب‌زاده یکی از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر به شمار می‌روند که با سایپا، خیبر خرم‌آباد، استقلال خوزستان و چادرملو رقابت بسیار فشرده‌ای برای کسب رتبه دوم پس از شمس آذر دارند.

در هفته ۲۴ رقابت‌های لیگ دسته اول برای فجر شهید سپاسی با توجه به پیروزی رقبا چاره‌ای جز پیروزی نبود و البته آنها پیش از اینکه وضعیت حساس‌ شود مقابل چوکا، که این روزها اصلا شرایط خوبی ندارد، با پیروزی پرگل از زمین مسابقه خارج شدند.

گل اول این مسابقه را احمد زنده‌روح در دقیقه ۲۱ با ضربه‌ای برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان چوکا وارد دروازه سبزپوشان تالشی کرد و در دقیقه ۳۳ هم حسین مهربان با یک حرکت در عرض و ضربه‌ای به زاویه موافق دروازه‌بان گل دوم را به ثمر رساند.

1832874
فجر که با این نتیجه همچنان یکی از شانس‌های اصلی صعود به شمار می‌رود، در نیمه دوم بازی را مدیریت کرد و در شرایطی که شاگردان جهانبخش جعفری برای گل به آب و آتش می‌زدند، یک ضدحمله سبب شد تا محسن سیفی در دقیقه ۱+۹۰ در موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی قرار بگیرد و گل سوم را هم ثبت کرد تا سه امتیاز شیرین نصیب شاگردان مهدی رجب‌زاده شود.

این پیروزی فجر شهید سپاسی را با یک بازی کمتر نسبت به بالانشینان ۳۹ امتیازی کرد و حالا مهدی رجب‌زاده باید برای از بین بردن فاصله ۲ امتیازی با خیبر و سایپا تلاش کند.

در سوی دیگر چوکا با کسب ۱۷ امتیاز از ۲۴ مسابقه همچنان در قعر باقی ماند تا شایعاتی مربوط به اخراج جهانبخش جعفری، سرمربی خبرساز این تیم هم پس از چند تساوی و شکست پیاپی شکل بگیرد. / ورزش‌ سه

1832873