پیام تبریک سرپرست شهرداری تالش به مناسبت روز جهانی کارو کارگر

قربانی در پیامی به مناسبت روز کارگر عنوان داشت :روز جهانی کارگر، گرامیداشت تلاش انسان‌های خستگی‌ناپذیری است که در شخصیت والا و اندیشه ارزشمندشان، روحیه همدلی، دلسوزی، تعصب و عشق به جامعه و خانواده موج می‌زند.

به گزارش تالشان نیوز به مناسبت روز کارگر اسحاق قربانی سرپرست شهرداری تالش پیامی را در تجلیل و تمجید از مقام کارگر بیان داشته است .

متن پیام به شرح ذیل آمده است :

بسمه تعالی

روز جهانی کارگر، گرامیداشت تلاش انسان‌های خستگی‌ناپذیری است که در شخصیت والا و اندیشه ارزشمندشان، روحیه همدلی، دلسوزی، تعصب و عشق به جامعه و خانواده موج می‌زند.

حفظ کرامت و جایگاه همه کارگران به خصوص کارگران پرتلاش و باتعصب شهر تالش، نشانه پیشرفت همه جانبه و نهادینه شدن گفتمان عدالت اجتماعی در شهر و دیارمان است .

جامعه‌ای که به کارگران خود بها و جایگاه می‌دهد جامعه ای است که این گروه در آن از آرامش و امنیت خاطر برخوردارند.

تکریم شما کارگران گران قدر، تکریم کار ، پویایی و تفکر است زیرا آنچه ماهیت نقش‌آفرینی یک کارگر را تشکیل می‌دهد؛احساس مسئولیت، تعصب کاری، تلاش و پیگیری و اندیشه ورزی است.

۱۱اردیبهشت روز کارگررا به شما همکاران شاغل در مجموعه شهرداری تالش که همواره با جدیت و تعهدی ستودنی همراه و هماهنگ با تصمیمات و فعالیت های مدیریت شهری در تلاش و تکاپو هستید تبریک می گویم.

بر این باورم که رسیدگی به امور شما عزیزان و پیگیری وضعیت معیشتی شما گرامیان، نه صرفاً یک اقدام کاری بلکه یک وظیفه ضروری برای همه ما است.

کارگر نباید دغدغه‌ای جز کار و تلاش برایش باقی بماند؛باید بر دستان پینه‌بسته و صورت خسته او با دیده احترام و ارزش نگریست و همه ما برای ارج گذاری به شخصیت والایشان، ذهنی آرام و دلی شاد به ارمغان بیاوریم.

اسحاق قربانی
سرپرست شهرداری تالش