در دومین جلسه بررسی دلایل تعطیلی بیمارستان خصوصی طاهری تالش با ریاست دادگستری گیلان مطرح شد

قدردانی از زحمات دکتر طاهری در راستای تلاش های ایشان در جهت خدمات رسانی به مردم منطقه / آمادگی دستگاه قضایی برای هرگونه حمایت و پشتیبانی در جهت آغاز به کار مجدد بیمارستان

دومین جلسه بررسی دلایل تعطیلی بیمارستان خصوصی طاهری تالش و راهکارهای احیای این بیمارستان به ریاست رئیس کل دادگستری گیلان، معاونین و خانواده دکتر طاهری برگزار شد.

به گزارش تالشان نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان دومین جلسه بررسی دلایل تعطیلی بیمارستان خصوصی طاهری تالش و راهکارهای احیای این بیمارستان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان، معاونین و خانواده دکتر طاهری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با قدردانی از زحمات دکتر طاهری در راستای احداث این بیمارستان و تلاش های ایشان در جهت خدمات رسانی به مردم منطقه اظهار داشت: دستگاه قضایی آمادگی هرگونه حمایت و پشتیبانی در جهت آغاز به کار مجدد این بیمارستان را دارد و نباید مردم منطقه از خدمات این مرکز درمانی محروم شوند.

وی با اشاره به لزوم بازسازی بنای بیمارستان طاهری پس از رایزنی و کسب رضایت سهامداران تصریح کرد: با توجه به تمایل خانواده طاهری نسبت به احداث بیمارستان ۶۴ تخت خوابی مجهز، باید طرح احداث این بیمارستان هر چه زودتر ارائه گردد.

رییس شورای قضایی استان با تاکید اینکه دستگاه قضایی در جهت تسریع در خدمات رسانی به مردم آمادگی همکاری و همراهی لازم در راستای حمایت از طرح مذکور را دارد افزود: خانواده طاهری دو ماه فرصت دارد که نسبت به ارائه طرح بازسازی بنای ساختمان این بیمارستان جهت احداث بیمارستان جدید اقدام نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد در صورت عدم انجام تعهدات‌ لازم، اداره ورشکستگی دادگستری گیلان اقدامات لازم در جهت تعیین تکلیف این بیمارستان را انجام خواهد داد.