امام جمعه تالش :

فرماندار تالش منافذ نا امیدی مردم را احصا و با فساد ، تساهل ، رشوه و پارتی بازی مبارزه کند.

به گزارش تالشان نیوز : دکتر نورزاد امام جمعه تالش در مراسم تودیع و معارفه فرماندار تالش که با حضور نماینده عالی دولت در استان گیلان برگزار شد گفت :

نگاه ما اینست که دولت آقای آیت اله رییسی در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی حرکت میکند و باید از دولت حمایت کرد و به دولت برای تحقق وعده های خود فرصت داد اما انتظار ما از استاندار گیلان اینست که به مسائل تالش توجه ویژه ای داشته باشند

وی افزود : از استاندار گیلان انتظار داریم در کنار تلاش مسئولین شهرستانی با توجه ویژه ایشان از پروژه هایی همچون بندر تالش مانع زدایی بشود و پیشرفت آن توسط شخص اقای استاندار تسریع گردد چرا که متاستفانه افرادی هستند که نمیخواهند اتفاقات خوبی در تالش بیوفتد .

امام جمعه تالش با اشاره به حضور استاندار گیلان در دفتر امام جمعه شهرستان تصریح کرد : در صحبتی که با اقای استاندار داشتیم ایشان در خصوص استفاده از ظرفیت های نیروهای سرتاسر استان دغدغه مند هستند و تاکید داشتند که پدیده ی شرق استان و غرب استان را نمیپذیرند.

امام جمعه تالش خاطر نشان کرد : انتظار داریم استاندار گیلان از نخبگان و شخصیت های همیشه در انزوا قرار گرفته شهرستان تالش در جایگاه های مدیریتی استان بهره ببرند.

دکتر نورزاد خطاب به عاشوری فرماندار جدید شهرستان تالش گفت : توصیه ام به فرماندار شهرستان اینست از میان شخصیت های انقلابی شهرستان کادر سازی کنند و نسبت به تقویت امور فرهنگی و معنوی شهرستان اهتمام جدی داشته باشند.

امام جمعه تالش با بیان اینکه پل کمربندی تالش ، کنارگذر تالش پل اسالم مردم را نا امید کرده است گفت :

فرماندار جدید تالش استفاده از نیروهای انقلابی و کارامد در زیر مجموعه ی کاری خود را در دستور کار قرار دهد .

وی با پر اهمیت شمردن حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی اظهار داشت : فرماندار تالش منافذ نا امیدی مردم را احصا و با فساد تساهل رشوه پارتی بازی مبارزه کند.