فرماندار آینده شهرستان رضوانشهر چه کسی خواهد بود ؟

به گزارش تالشان نیوز؛ در حالی که انتظار میرفت پس از انتصاب فرمانداران جدید شهرهای ماسال و تالش ، فرماندار جدید شهرستان رضوانشهر نیز معرفی شود اما این اتفاق رخ نداد.

تاکنون گمانه زنی ها در خصوص افراد گوناگون و با سوابق مختلف جهت تصدی فرمانداری این شهرستان مطرح شده است .

در این بین میتوان از اسامی چون فرامرز مرجانی معاون عمرانی کنونی شهرستان تالش و بخشدار مرکزی اسبق رودبار و بخشداری پره سر ، نادر صفوی رییس ستاد مرکزی رییسی در شهرستان ماسال و رییس حراست اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان و مرتضی شریفی از مدیران شهرداری رشت به عنوان گزینه های روی میز وزارت کشور و استاندار گیلان نام برد .

با این وجود شنیده ها حکایت از آن دارد مرتضی شریفی مدیر پر حاشیه شهرداری رشت که اصالتی ماسالی دارد از شانس بیشتری برای تصدی این سمت حساس برخوردارست .

برای دسترسی به حواشی پیرامون مرتضی شریفی یک جستجوی کوتاه در فضای وب کافیست تا بتوان اشنایی بیشتری با سوابق و توانمندی شهردار ۲۳ روزه سابق منطقه سه رشت و مدیر سابق سازمان های تاکسیرانی، اتوبوسرانی و پایانه های مسافربری کلانشهر رشت پیدا کرد.

گفتنیست که پیش از این از فرامرز مرجانی از افراد نزدیک به نماینده حوزه انتخابی به عنوان گزینه محتمل برای تصدی این پست نام برده میشد.