ورودی‌های گیلان بر روی خودروهای غیربومی مسدود شد

فرصت ۴۸ ساعته پلیس برای خروج مسافرین از گیلان با اعمال جریمه یک میلیونی

تالشان نیوز : سردار عزیز الله ملکی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: بر همین اساس نیروی های انتظامی در پلیس راه های استارا ، رودبار و رودسر مستقر هستند و از ورود خودروها غیر بومی و مسافران جلوگیری می کنند .

وی افزود: از هموطنان می خواهیم به گیلان سفر نکنند زیرا از ورود آنها به استان جلوگیری و بازگردانده می شوند ؛ ضمن اینکه هموطنانی که قبل از شروع طرح وارد استان شده اند علاوه بر جریمه نقدی باید ظرف ۴۸ ساعت استان را ترک کنند.

فرمانده انتظامی استان گیلان همچنین گفت: مجوزهایی که توسط فرمانداری ها قبل از طرح صادر شده لغو وقابل قبول نیست و پلیس با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

سردار ملکی با بیان اینکه به تمامی هتل ها و خانه مسافرهای سراسر گیلان ابلاغ شده است تا از پذیرش مسافر خودداری کنند، افزود: از طریق اداره نظارت بر اماکن هم بر تمامی مجموعه های گردشگری نظارت خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: طی این مدت خروج پلاک های بومی نیز از استان ممنوع است و پلیس از خروج آنها جلوگیری خواهد کرد که البته در ترددهای بین شهری تردد درون استان منعی نداریم.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان از مردم خواست تا برای حفظ سلامت خود و دیگران تا زمان ریشه کن شدن ویروس کرونا به گیلان سفر نکنند./ ایرنا

ویدیو از دیار زیتون