مدیرعامل توزیع برق گیلان عنوان کرد

فراوانی سرقت ها همکاران ما را کلافه کرده است / هر شب شاهد سرقت سیم های برق در رشت و دیگر شهرستان های استان هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: سرقت های کابل برق مشکلات زیادی را فراهم کرده است که علاوه بر خسارت به شرکت توزیع برق منجر به کاهش عمر لوازم برقی خانه ها نیز می شود که در این شرایط اقتصادی تعمیر لوازم خانگی برای خانواده ها آسان نیست.

تالشان نیوز : مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: هر شب شاهد سرقت سیم های برق در رشت و دیگر شهرستان های استان هستیم.

محمدتقی مهدی زاده امروز در گفتگویی ، اظهار کرد: سال گذشته حدود ۲۴ هزار قبض صفر در گیلان صادر شد و حدود ۸۰۰ هزار مشترک مشمول دریافت پاداش به مبلغ ۵۴ میلیارد تومان شدند.

وی افزود: امسال با توجه به گرمای شدید هوا شاهد رشد ۵۰ درصدی مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم و انتظار داریم مشترکین از این پس همانند سال گذشته مدیریت مصرف مناسبی را اعمال کنند.

مهدی زاده با بیان اینکه ۵۸ هزار مشترک پرمصرف در گیلان شناسایی شده است، ادامه داد: مدیریت مصرف را از ۱۶ خردادماه شروع خواهیم کرد و پرمصرف ها هزینه های بیشتری پرداخت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با بیان اینکه در سال گذشته بالای ۱۰۰۰ کیلومتر از شبکه های سیمی را به کابل های خود نگهدار مجهز کردیم، تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که از سوی همشهریان به ما گزارش می شود وجود تیربرق هایی در وسط خیابان است که البته رفع این مشکل وظیفه شهرداری است؛ با این حال اعلام آمادگی کردیم تا با کمک شهرداری برای رفع این موانع اقدام کنیم.

وی گفت: فراوانی وجود تیربرق ها در وسط خیابان قصه پرغصه ای است که باید هرچه سریع تر نسبت به رفع آن اقدام شود.

مهدی زاده افزود: همچنین سرقت های کابل برق نیز مشکلات زیادی را فراهم کرده است که علاوه بر خسارت به شرکت توزیع برق منجر به کاهش عمر لوازم برقی خانه ها نیز می شود و در این شرایط اقتصادی تعمیر لوازم خانگی برای خانواده ها آسان نیست.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با بیان اینکه فراوانی سرقت ها همکاران ما را کلافه کرده است، خاطرنشان کرد: اگر چه میزان دستگیری ها بالا است و امسال فقط در شهر رشت بیش از ۶۰ نفر دستگیر شدند، اما سارقین هر شب برای سرقت کابل برق اقدام می کنند و به این ترتیب آسیب های جدی به شبکه توزیع وارد می شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه برای رفع چنین مشکلاتی کارهای بزرگی در وازرت نیرو شروع شده است و در آینده نزدیک شاهد نتایج خوب آن خواهیم بود.