مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان:

غیرحضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها و کاهش ساعت کاری ادارات گیلان، ۲۴ و ۲۵ دی


براساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان، با هدف مدیریت مصرف گاز ، فردا و پس فردا ۲۴ و ۲۵ دی، فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها غیرحضوری است و ساعت کاری ادرات گیلان هم کاهش خواهد یافت.

 

به گزارش تالشان نیوز ؛ بر اساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان و دستور استاندار گیلان، با هدف مدیریت مصرف گاز ، فعالیت مدارس و مراکزآموزش عالی و دانشگاه‌های استان در روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه غیرحضوری است.

این مصوبه شامل تمامی مراکز آموزش عالی؛ دانشگاه‌های سراسری، آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی و دیگر موسسات آموزش عالی است و صرفا امتحانات پایه‌های نهم (داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور) و دوازدهم مدارس که به صورت سراسری است، به قوت خود باقی است و راس ساعت مقرر برگزار می‌شود.

همچنین سایر امتحانات داخلی با تصمیم مسئولان دانشگاه‌ها و شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

براساس این مصوبه، شروع فعالیت تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان فردا و پس فردا ۲۴ و ۲۵ دی، ساعت ۸:۳۰ دقیقه و پایان ساعت کاری هم ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است.

تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌های استان و همچنین شعب بانک‌های عامل، موظفند نسبت به خاموش کردن تمامی سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

به منظور پایش عملکرد دستگاه‌ها و نهاد‌ها در زمینه اجرای این مصوبه، تیم‌های بازرسی قرارگاه جهادی شرکت گاز تخلفات احتمالی را گزارش خواهند کرد.