حسنی به مکتب نمیرفت‌ وقتی میرفت جمعه میرفت

غیبت حسین پور و یاران در جلسه شورای شهرتالش

جلسه شورای شهر تالش به دلیل غیبت سه عضو شورای شهر حسین پور یوسف زاده و برهانی لغو شد در حالی که این سه عضو شورا عصر روز گذشته جلوی درب شورا حاضر شده و ضمن ثبت عکس یادگاری مقابل درب بسته شورا ، کلیپی را هم از عضو علی البدل شورا کارگردانی کردند که شبانه حذف شد !

به گزارش تالشان نیوز در پی حواشی ایجاد شده توسط مکاتبات غیر قانونی مسعود کاظمی معاون عمرانی استانداری گیلان پیرامون شورای شهر تالش سرپرست فرمانداری تالش ظهر روز گذشته یکشنبه ۹ مرداد در نامه ای به شورای شهر حضور عضو علی البدل در شورای شهر را منتفی اعلام کرد و خواستار ان شد که اعضای شورای شهر عصر همان روز ، جلسه شورای شهر تالش را با دستور جلسه انتخاب سرپرست و تعیین هیات رییسه برگزار کنند.

با توجه به قوانین و آیین نامه های داخلی شورا و همچنین با توجه به فاصله کم ساعت ابلاغ نامه فرماندار تا ساعت اعلامی برگزاری جلسه ، با هماهنگی اکثریت اعضای شورا ، جلسه فوق العاده مورد درخواست سرپرست فرمانداری تالش به عصر امروز سه شنبه ۱۰ مرداد ساعت ۱۸ موکول شد.

این جلسه راس ساعت ۱۸ با حضور چهار عضو شورا علی بابایی اردویی رحیمی و پورپناه برگزار ، اما به دلیل غیبت سه عضو شورای شهر حسین پور برهانی و یوسف زاده لغو شد.

این در حالیست که سه عضو شورای شهر حسین پور برهانی و یوسف زاده روز گذشته همراه سهیل سلامی عضو علی البدل شورا ، جلوی درب شورای شهر حاضر شدند .

احتمالا این حضور تجمیعی به قصد معرفی عضو علی البدل در صحن شورا انجام شده بود که در نهایت به دلیل نامه مدیرکل امور شهری استانداری گیلان و سرپرست فرمانداری تالش لغو شد.

جالب توجه انکه سه عضو شورای شهر که با غیبت های مکررشان در سطح شهر به شوراهای همیشه غایب مشهور شده اند در جلسه رسمی پیدا نمیکنند اما به مثابه ضرب المثل حسنی به مکتب نمیرفت در حرکتی طنز امیز جلوب درب بسته شورای شهر دورهم گردامدند و عکس یادگاری گرفتند.

در کنار این موضوع عضو علی البدل شورای شهر تالش نیز در کلیپی خطاب به مسئولان امنیتی و دادستانی ضمن اعتراض به لغو ورود خود به صحن شورا خواستار حفظ ابروی خانوادگی خود شد .

جالب توجه انکه این کلیپ تنها بعد از ساعاتی از صفحه رسانه هایی که انرا منتشر کرده بودند حذف شد.

به هر ترتیب موضوع غیبت های سه عضو شورای شهر تالش در طول یک سال اخیر به موضوع کلیشه ای تبدیل شده است که اگر به موقع از سوی دستگاه های نظارتی برخورد لازم صورت میگرفت به طور قطع تکرار ان رخ نمیداد.

انتظار میرود دستگاه های نظارتی قاطعانه به موضوع غیبت اعضای شورای شهر ورود کرده و برخورد لازم را داشته باشند تا همچون موارد اخیر مانع از برهم خوردن آرامش شهر شوند.