چوکای تالش - استقلال خوزستان

اغاز ماموریت بقا یا پایان تراژیک چوکا در لیگ یک ؟ | بررسی شش بازی باقی مانده چوکا در جام آزادگان

تیم فوتبال چوکای تالش در حالی به مصاف تیم مدعی صعود به لیگ برتر استقلال خوزستان میرود که راهی جز پیروزی در بازی خانگی عصر امروز ندارد در غیر اینصورت میتوان سقوط این تیم را حتمی دانست.

به گزارش تالشان نیوز تیم فوتبال چوکای تالش با تمام فراز و نشیب ها به ایستگاه شش بازی اخر خود در این فصل لیگ یک رسید.
فصلی که هواداران این تیم همچون سالهای گذشته روی ارامش به خود ندیده و حالا در قعر جدول با انبوهی از مشکلات دست و پا میزند.

عصر امروز شنبه ۲۶ فروردین شاگردان جهانگیر عسگری در حالی به مصاف استقلال خوزستان میروند که این تیم با ۴۷ امتیاز در رده دوم جدول بعد از شمس آذر مدعی صعود به لیگ برتر میباشد‌.

اما تیم فوتبال چوکای تالش با تمام مشکلات به نظر میرسد بعد از یک نمایش پر قدرت در مقابل سایپای مدعی که با ناداوری سه امتیاز مسابقه را از دست داد ، با شارژ مالی صورت گرفته توسط مسئولین و خیرین شهرستان و همچنین بازگشت بی سر و صدای مالک تیم امید قهوه، از اندک ارامش و تمرکز در این روز بهره مند شده است و اماده ی رویارویی با تیم مدعی صعود به لیگ برتر میباشد تا با کسب نتیجه پیروزی به بقا در لیگ امیدوار باشد.

گفتنیست چوکای تالش در ادامه رقابت ها شش فینال تا پایان فصل در پیش رو دارد که در صورت کسب حداقل ۱۲ امتیاز از مجموع ۱۸ امتیاز میتواتد بقای خود را تضمین کند.
بررسی رقابت های هفته های اینده ۴ تیم منطقه سقوط و خطر جدول نشان میدهد تیم چوکا به نسبت تیم های آرمان گهر شهرداری آستارا و خلیج فارس ماهشهر به مراتب بازی های سختری را با تیم های بالای جدول در پیش دارد که این امر کار چوکا را به مراتب دشوار خواهد کرد.

با تمام تفاسیر در صورت حمایت و شارژ مالی مسئولین تیم و حمایت هواداران در بازی های خانگی و عدم تکرار ناداوری ها در ادامه رقابت ها با توجه به تلاش و همت بازیکنان این تیم در هفته های اخیر میتوان به حفظ سهمیه چوکا در لیگ یک امید داشت

بازی های چوکا در شش هفته پیش رو :

چوکای تالش _ استقلال خوزستان
ون پارس _ چوکای تالش
چوکای تالش _ شمس آذر قزوین
چادر ملو یزد _  چوکای تالش
خلیج فارس ماهشهر _ چوکای تالش
چوکای تالش _ دریای کاسپین