قطب جدید انتخابات تالش از خود رونمایی کرد

علی حشمتی با کارناوال به تالش آمد / جلسه در محله محمود شکری به دست لیدر های محمدیاری

علی حشمتی کاندیدای انتخابات تالش بعد از برگزاری جلساتی در ماسال رضوانشهر و اسالم اولین جلسه ی خود در تالش را به دست لیدر های انتخاباتی سابق محمدیاری در منطقه طولارود که پایگاه اصلی رای محمود شکری محسوب میشود برگزار کرد تا خود را به عنوان یکی از قطب های انتخابات تالش معرفی کند.

به گزارش تالشان نیوز بعد از اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده حوزه انتخابیه تالش ماسال رضوانشهر بررسی ها حکایت از ان دارد علی حشمتی وشمه سرایی در پس فضای سرد انتخابات تالش جزو معدود کاندیداهاییست که جلسات عمومی خود را آغاز کرده است.

تیم انتخاباتی حشمتی اوایل هفته گذشته با برگزاری جلسات عمومی و خانگی کار خود را از شهرستان ماسال و رضوانشهر شروع کردند در میانه هفته خود را در بخش اسالم معرفی کردند و در نهایت ، پایان هفته نیز خود را به بخش مرکزی تالش رساندند.

شب گذشته دکتر علی حشمتی در قالب کارناوالی بزرگ در جلسه ای که در دهنه طولارود برگزار میشد شرکت کرد تا برای اولین بار به شکل عمومی در ایام انتخابات با مردم از برنامه ها و دغدغه هایش سخن بگوید.

این جلسه از دو نظر حائز اهمیت و از نگاه انتخاباتی قابل بررسی است .

یک اینکه این جلسه در زادگاه و پایگاه اصلی محمود شکری نماینده سابق تالش و به میزبانی و هماهنگی لیدرهایی که پیشتر سه دهه با خانواده محمدیاری همراه بودند برگزار شد که نقطه عطف فعالیت های علی حشمتی محسوب میشود.

باید دید گستره فعالیت های انتخاباتی علی حشمتی تا چه اندازه در سرتا سر حوزه انتخابیه تالش همه گیر خواهد شد.

به نظر میرسد با توجه به تداوم فعالیت های این قاضی با تجربه و شتاب اقبال عمومی مردم ماسال میتواند علی حشمتی را به قطب جدید انتخابات تالش در تقابل با حسن محمدیاری تبدیل کند.

گفتنیسا دکتر علی حشمتی که ۲۹ سال سابقه کار به عنوان قاضی در دستگاه قضایی کشور را در کارنامه خود دارد یکی از کاندیداهای فعال در یک سال اخیر تالش محسوب میشود که دیدارهای زیادی با متنفذین سیاسی انتخاباتی شهر تالش داشته است.