در میانه اختلاف مالکیتی ، هیات فوتبال تالش وارد عمل شد

انتصاب علی اصغر رسولزاده به عنوان سرمربی جدید چوکا

به گزارش تالشان نیوز تیم فوتبال چوکای تالش که روزهای پر التهابی را پشت سر میگذارد سرمربی جدید خود را شناخت .

بر این اساس هیات فوتبال تالش به عنوان مالک حقوقی تیم فوتبال چوکای تالش علی اصغر رسولزاده را به عنوان سرمربی جدید سبزپوشان در لیگ دسته اول جام آزادگان انتخاب کرد.

این در حالیست که تا ساعاتی قبل ، فرهاد پورغلامی به عنوان سرمربی جدید این تیم مطرح بود که بعد از حضور بر سر تمرینات این تیم و با مشاهده شرایط نابسمان باشگاه از پذیرش مسئولیت منصرف شد.

گفتنیست تیم فوتبال چوکای تالش مدت هاست با مشکل مالکیتی مواجه است و از انجایی که به زعم هیات فوتبال، مدعیان مالکیت باشگاه چوکا از جمله ارش ریاضی مند و علی نامداری نتوانستند به تعهدات و شرایط واگذاری عمل کنند ، خود هیات فوتبال به عنوان مالک حقوقی تیم چوکا ، وارد عمل شده و حسن اشجاری را برکنار کرد و بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه های استقلال و ملوان و چوکا را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرد.

از سوابق اصغر رسولزاده در عرصه سرمربی گری میتوان به صعود تاریخی تیم چوکا از لیگ دسته سوم به لیگ دو پس از سالها دست و پا زدن در لیگ سه اشاره داشت.

تیم فوتبال چوکای تالش در پایان هفته سیزدهم با ۴ امتیاز در قعر جدول ۱۷ تیمی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد و با تداوم شرایط کنونی گزینه ی اصلی سقوط به لیگ دسته دوم میباشد