عرصه بر حسن محمدیاری تنگ تر شد | بعد از علی حشمتی و حسین نیرومند ، شیخان هم وارد انتخابات حوزه تالش میشود


طبق اخبار موثق محمد شیخان معاون اسبق اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری و مدیر عامل سابق شرکت دخانیات ایران در انتخابات حوزه انتخابیه  تالش ، رضوانشهر و ماسال شرکت خواهد کرد.


به گزارش تالشان نیوز با توجه به نزدیک شدن رقابتهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی ، حضور کاندیداهای احتمالی در حوزه های انتخابیه علنی میشود.


حوزه انتخابیه تالش ماسال رضوانشهر نیز در این روز ها بعد از یک رکود سنگین شاهد تحرکاتی از سوی برخی کاندیداهای احتمالی میباشد.


از تحرکات کاندیداها چنین برمیاید که اقایان حشمتی رادمهر فتخ الهی شکری امادگی خود برای حضور در انتخابات را اعلام کردند.


در حالی که در تاریخ ۲۵ خرداد مطابق بخشنامه وزارت کشور ، قضات دیوان عدالت اداری برای شرکت در انتخابات باید استعفا میدادند ، اما با این حال حسین نیرومند یکی از دیگر کاندیداهای احتمالی انتخابات تالش استعفا نداده و در عین حال به هواداران خود اعلام داشته نیازی به استعفا نیست و با قدرت در انتخابات حضور خواهد یافت.


اما در اخرین تحرکات در میان کاندیداهای احتمالی مجلس حوزه انتخابیه تالش ماسال رضوانشهر ، حضور محمد شیخان مدیر عامل سابق شرکت دخانیات ایران در انتخابات به قطعیت نزدیک شده است.


به طور قطع حضور معاون اسبق دفتر اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری در دولت محمود احمدی نژاد که متولد شهر ماسال میباشد به سبب ارتباطات بسیار نزدیک خود با نیروهای تاثیر گذار اصولگرای کشور و همچنین مسئولین رده بالای دولت سیزدهم میتواند به عنوان یک چهره ی جدید و جوان و دارای قدرت سیاسی در سطح ملی ، مناسبات سنتی انتخابات حوزه انتخابیه تالش ماسال و رضوانشهر را بهم زندو فضای انتخابات را تحت تاثیر خود قرار دهد.

باید خاطرنشان کرد حضور شیخان در کنار علی حشمتی و حسین نیرومند هر سه از شهرستان ماسال میتواند عرصه را نماینده فعلی تنگتر کند .

گفتنیست شیخان بعد از شرکت دخانیات ایران از سوی علی عسکری ، به عنوان مشاور مدیرعامل و سرپرست شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد منصوب شد.

محمد مجاور شیخان پیش از این سوابقی از جمله مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت کاغذ سازی کاوه به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت دخانیات ایران، مشاور مدیرعامل و معاون توسعه و زیر ساخت هلدینگ قند و نیشکر خراسان رضوی، مشاور مدیرعامل و مسؤول سهامداران شرکت پارس ام سی اس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، دبیر شورای عالی فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین، دبیر ستاد بسیج سازندگی دانشجویان دانشگاه‌های کشور، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ و دبیر گروه‌های جهادی خدمت و محرومیت زدایی، رئیس مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری، رئیس دانشکده رسانه دانشگاه صدا و سیما، رئیس اندیشکده تحول و کارآمدی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی سروش صدا و سیما و معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور را در سوابق مدیریتی خود دارد.