سلامی سلام داد و رفت / بهروز علی بابایی ماندگار شد

عبدالله ماند و حوضش ! و خنده های برهانی و یوسف زاده / قاب فاتحانه ای که دوام نداشت

طی نامه ای از سوی دفتر امور شهری استانداری گیلان نامه ی غیرقانونی مسعود کاظمی معاون عمرانی استانداری گیلان لغو شد تا بدین ترتیب بهروز علی بابایی در شورا ماندگار شود و مصوبه انتخاب داوود قوی پنجه به عنوان شهردار منتخب تالش به قوت خود باقی بماند.

به گزارش تالشان نیوز در پی حواشی ایجاد شده از سوی معاون عمرانی استانداری گیلان در خصوص اصرار بر اجرای غیر قانونی سلب عضویت بهروز علی بابایی و ابطال مصوبه انتخاب شهردار ، افکار عمومی و رسانه های مستقل شهرستان به موضوع ورود کردند و نسبت به تبعات اجرای نامه غیرقانونی مسعود کاظمی هشدار دادند.

بدین ترتیب دستگاه های نظارتی ، نماینده تالش در مجلس شورای اسلامی مجموعه وزارت کشور و بازرسی و حقوقی استانداری گیلان به موضوع ورود کرده تا انکه صبح روز دوشنبه ۹ مرداد طی نامه ای از دفتر شهری استانداری گیلان به فرمانداری تالش بر غیر قانونی بودن ادعای مسعود کاظمی معاون عمرانی استاندار گیلان صحه گذاشته شد .

بر این اساس موضوع سلب عضویت بهروز علی بابایی از شورای شهر لغو و حضور ایشان در شورای شهر قطعی شد.

همچنین مصوبه انتخاب داوود قوی پنجه به عنوان شهردار تالش که از سوی مسعود کاظمی باطل اعلام شده بود به قوت خود باقی ماند.

اتفاقات صبح روز دوشنبه در حالی رخ داد که روز گذشته در پی نامه غیر قانونی مسعود کاظمی معاون عمرانی استانداری گیلان ، فرماندار تالش به استناد نامه مذکور در نامه ای خواستار معرفی علی البدل و ادای سوگند و ورود سهیل سلامی به صحن شورای شهر شده بود .

پس از نامه ی فرماندار تالش بود که ، تصویری مشعوف و فاتحانه و خنده های مرموزانه از سوی سه عضو دیگر شورای شهر آقایان عبداله حسین پور وحید یوسف زاده و رسول برهانی و سهیل سلامی عضو علی البدل منتشر شد که با توجه به نامه صادر شده از استانداری چندان دوامی نداشت .

و عملا عبداله حسین پور رسول برهانی و یوسف زاده با تمام تلاش های صورت گرفته در اقلیت شورای شهر باقی ماندند.