فرماندار تالش :

ضرورت افزایش سهمیه آرد با توجه به افزایش جمعیت و گردشگرپذیز بودن شهرستان تالش

تالشان نیوز : به گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش، مهندس کیا عاشوری با تاکید بر الزام در تشدید بازرسی ها ادامه داد : با توجه به گردشگرپذیر بودن منطقه نظارت بیشتر بر توزیع آرد و تامین نیاز همه مناطق مورد توجه قرار گرفته ونباید در آرد و اقلام ضروری شهرستان دچار کمبود باشیم.

فرماندار تالش افزود: عدم رعایت ساعت کار با برنامه، تعطیلی های خودسرانه، کم فروشی و گران فروشی نانوایی ها از تخلفاتی است که در شهرستان مشاهده و با توجه گزارش های دریافتی نیازمند برخورد قاطع و قانونی از سوی مدیران اجرایی میباشد .

مهندس عاشوری گفت: از تاریخ ۹ اسفند۱۴۰۰ تا ۸ فروردین سال جدید ۷۰۰ بازرسی از بازار صورت گرفته که از این میزان ۶۱ مورد تخلف شناسایی و به ارزش ۱۲۳ میلیون تومان جریمه صورت گرفته است .

وی با اشاره به افزایش جمعیت شهرستان وعدم تغییر سهمیه آرد اختصاصی از سال ۹۵ درتالش گفت : رشد جمعیت شهرستان و گردشگر پذیر بودن نسبت به سایر شهرستانها بیشتر می باشد و برای پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان افزایش سهمیه آرد ضروری است .

عاشوری درپایان با تاکید بر فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت : نظارت بیش از پیش بر توزیع اقلام تنظیم بازار به جهت توزیع عادلانه کالاهای اساسی را در دستور کار این ستاد قرار خواهد گرفت .

🗓 ۱۰ فروردین ۱۴۰۱